عبدالهی جایگزین مجیدی شد

عبدالهی: نشستن به جای پورحیدری از توان من خارج است

دستیار ویژه مدیر عامل استقلال گفت : به طور حتم کارهای سرپرستی تیم را انجام می دهم اما نشستن به جای پورحیدری از توان من خارج است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از اتفاقاتی که روز گذشته در تمرین استقلال رخ داد و فرزاد مجیدی سرپرست موقت آبی پوشان از سوی لیدرهای این تیم مورد حمله قرار گرفت وی در تماس با مسئولان اعلام کرد که دیگر قصد حضور در استقلال را ندارد بنابراین با تصمیم باشگاه قرار است از این پس نصراله عبداللهی که پیش از این دستیار ویژه بهرام افشارزاده شده بود با حفظ سمت وظایف سرپرستی را عهده دار خواهد شد.

گفتنی است دستیار ویژه بهرام افشارزاده طی تماسی با مجیدی از وی خواست هر وقت که آرام شد در تصمیم خود صرف نظر کند و به تیم بازگردد.

نصراله عبداللهی در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست جدید استقلال به خبرنگار ما گفت : در هر صورت مجیدی انتظار چنین برخوردی را نداشت و با توجه به صحبت هایی که با او انجام دادم  از او خواستم تا آرام باشد و پس از مدتی استراحت همچنان به کادر فنی بازگردد.

وی ادامه داد: به طور حتم کارهای سرپرستی را انجام می دهم و  هرکمکی که از دستم ساخته باشد برای استقلال دریغ نخواهم کرد اما نشستن به جای پورحیدری روی نیمکت از توان من خارج است چرا که او همچنان سرپرست استقلال است و بزرگ ما خواهد بود و ما منتظر هستیم خود او بیاید و به عنوان سرپرست روی نیمکت بنشیند. اما هر کمکی از دستم بر بیاد برای تیم انجام می دهم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار