آبادان؛

برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در ماهشهر

نشست هماهنگی برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه امروز ۳۰ فروردین‌ماه در اداره اوقاف این شهرستان برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ مسئول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه بندر ماهشهر گفت: جلسه تصمیم‌گیری پیرامون ثبت‌نام و برگزاری مسابقات قرآن اوقاف امروز با حضور مسئولان این اداره برگزار می‌شود.
 اکبر جلیلی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از علاقمندان به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات آغاز شده است، افزود: اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی مسابقات به صورت بنر انجام می‌گیرد تا علاقمندان به این عرصه بتوانند ثبت‌نام و شرکت در مسابقات را داشته باشند.
 وی با بیان اینکه سال گذشته یکصد نفر در مسابقات ماهشهر شرکت کردند، گفت: برگزاری مسابقات و دیگر امور قرآنی شهرهای هندیجان و سربندر نیز به عهده اداره اوقاف ماهشهر است. مسئول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه بندر ماهشهر رشته‌های این مسابقات را حفظ، قرائت، ابتهال، ترتیل، معارف، اذان، دعاخوانی، هم‌سرایی و همخوانی قرآن کریم عنوان کرد و افزود: هر شرکت‌کننده می‌تواند در یک رشته بخش شفاهی و یک رشته بخش مفاهیم (حداکثر دو رشته) شرکت داشته باشد.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.