هدف «جادوی صدا» تکریم پیشکسوتان عرصه دوبله است

برنامه «جادوی صدا» با هدف تجلیل اساتید این عرصه هنری و معرفی استعدادهای تازه به روی آنتن می‌رود.

حسین حسین‌خانی تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه و مسابقه تلویزیونی «جادوی صدا» گفت: بعد از تغییرات مدیریتی، آقای پورمحمدی معاون سیما و میرحسینی مدیر شبکه سه، ایده اولیه برنامه را مطرح کردند. هدف این برنامه تکریم و تجلیل از پیشکسوتان عرصه دوبله است.
 
وی ادامه داد: فروردین 94 با من صحبت کردند و با فراخوانی که در سایت شبکه سه دادیم، 8000 نفر برای این مسابقه ثبت‌نام کردند و 12 فیلم دو دقیقه‌ای را برای دوبله در سایت قرار دادیم و طی چهار ماه داوری حدود 200 نفر را انتخاب کردیم و بعد از یک هفته کلاس، 54 نفر برای مسابقه جلوی دوربین تلویزیونی انتخاب و حاضر شدند.
 
تهیه‌کننده این برنامه عنوان کرد: یک ماه برای افراد انتخاب‌شده، کارگاه آموزشی با حضور سعید مظفری برگزار کردیم که بخش‌هایی از آن را در برنامه پخش می‌کنیم و شرکت‌کنندگان به دو گروه 27 نفره آقا و خانم تقسیم شدند. بعد از مرحله اول 9 نفر به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند و در نیمه‌نهایی، 3 خانم و  3 آقا حضور دارند و در فینال از هر گروه دو نفر حضور خواهند داشت. 

وی تصریح کرد: اما قبل از برگزاری فینال برای آن‌ها کلاس آموزشی برگزار کردیم. 

وی در خصوص استقبال مردم از این برنامه بیان کرد: تصور چنین استقبالی را از طرف شرکت‌کنندگان نداشتیم؛ اما مدیران اعلام کردند که علاقه‌مندان این رشته بسیار هستند و با این برنامه می‌توانند خودشان را محک بزنند. در هر برنامه از یکی از پیشکسوتان عرصه دوبله تجلیل و تکریم می‌کنیم. همچنین یادی از درگذشتگان این عرصه می‌کنیم. با این برنامه تلاش می‌کنیم قدردانی برای عزیزان عرصه دوبله داشته باشیم.
 
وی عنوان کرد: داوری آقایان به عهده خانم غزنوی، مریم رمضان‌پور و منوچهر والی‌زاده است. برای خانم‌ها هم مریم شیرزاد، منوچهر زنده‌دل داوری اصلی را برعهده دارند. همچنین از دیگر داوران این برنامه جلال مقامی، بهرام زند، زهره شکوفنده و محمود قنبری هستند.

حسین‌خانی خاطرنشان کرد: در پایان از از اعتماد مدیران شبکه، آقای کریمان فارسیجانی مدیر دوبلاژ و عوامل برنامه «جادوی صدا» تشکر می‌کنم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار