میرالماسی:

بازیکنانی باکیفیت خارجی می‌آوریم

مدیر تیم های ملی تنیس روی میز می گوید: برای بالا رفتن سطح آمادگی پینگ پنگ بازان از بازیکنان باکیفیت تر خارجی دعوت می کنیم.

بازیکنان باکیفیتی می‌آوریمبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا میرالماسی مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز کشورمان در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
 
وی در خصوص مسابقات انتخابی المپیک در هنگ کنگ گفت: خدا را شاکریم که این موفقیت و سربلندی برای ما به وجود آمد، این موفقیت حاصل تلاش بازیکنان، مربیان، کادرفنی و مسئولین فدراسیون است که توانستند با پشتیبانی های خوبی که داشتند زمینه موفقیت ما را در این مسابقات فراهم کنند.
 
میرالمالسی در ادامه افزود: ما برای آماده سازی جهت حضور در این مسابقات یک اردوی 18 روزه در تهران داشتیم، این اردو با حضور بازیکنان ما و بازیکنان کره شمالی انجام شد، پس از آن از تاریخ 25 فروردین ماه عازم هنگ کنگ شدیم و تا 29 فروردین در آنجام حضور داشتیم.

بازیکنان ما با توجه به اینکه مسابقات برای نخستین بار در کشوری غیر از ایران برگزار می شد شرایط سختی داشتند اما مشکل بزرگتر ما بازیکن قزاقی بود که پیش از این مسابقات موفق شده بود در مسابقات قطر به قهرمانی برسد و در مالزی هم بازیکنی با رده 20 جهان را شکست دهد اما بازیکنان ما در این مسابقات خوش درخشیدند و نوشاد عالمیان موفق شد همین بازیکن را در نیمه نهایی با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.

فینال مسابقات برای برادران عالمیان یک مسابقه خانگی محسوب می شد که در آن  مسابقه نیما موفق شد نوشاد را شکست دهد و به طور مستقیم راهی المپیک شود  .نوشاد هم در ادامه در شانس مجدد خوش درخشید و با غلبه بر حریفان قدرتمندش توانست سهمیه المپیک را کسب کند همچنین در بخش بانوان نیز ندا شهسواری توانست بازیکن ازبکی را که پیش از این در مسابقات جهانی مغلوبش شده بود از پیش رو بردارد و راهی المپیک شود.
 
میرالماسی در پایان و در خصوص اردوی آماده سازی ملی پوشان کشورمان جهت حضور در مسابقات المپیک گفت: در حال حاضر چندین بازیکن کره شمالی در کشور حضور دارند و تا چند ماه آینده نیز در ایران باقی می مانند و با بچه ها تمرین می کنند.
 
وی افزود: همچنین اسامی بازیکنان مدنظرمان جهت دعوت به ایران و برگزاری اردوهای مشترک با بازیکنانمان را به ریاست فدراسیون تحویل دادیم و امیدواریم تا یک ماه آینده شاهد حضور آنها در ایران باشیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار