پایان اردوی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان

اردوی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا که از 21 فروردین ماه آغاز شده بود، پس از 9 روز تمرین به پایان رسید.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر 19 سال  آسیا و انتخابی جهان از 29 اردیبهشت ماه تا دوم خردادماه به میزبانی لائوس برگزار می شود.

نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان ایران از 21 فروردین ماه در شهرستان نور استان مازندران آغاز و به مدت 9 روز پیگیری شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان درباره این اردو گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان با انگیزه زیادی در این تمرین برنامه های آماده سازی را پیگیری کردند.

مازیار هوشمند تصریح کرد: در مدت اردوی آماده سازی تنها دو جلسه عصر تمرین نداشتیم و 18 جلسه تمرین توپی و چهار جلسه تمرین وزنه انجام شد. امکانات خوبی در این اردو در اختیار داشتیم که جا دارد از ذکایی مسئول والیبال ساحلی استان مازندران و سرپرست اردو تشکر کنم.

وی درباره برنامه های آتی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان گفت: با موافقت مسئولان سازمان ساحلی تیم های ملی الف و ب جوانان روزهای دوم و سوم اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی استان های گیلان و مازندران شرکت می کنند تا در شرایط مسابقه ضعف ها را شناسائی و برطرف کنیم.

هوشمند افزود: جواد فیروزپور و محمدرضا شبیری به عنوان تیم الف والیبال ساحلی جوانان و سینا عنایتی و علی شهبازی به عنوان تیم ب جوانان ایران در این رقابت ها که در ساحل گیشار چابکسر برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان افزود: دومین مرحله اردوی آماده سازی اوایل اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد زیرا این شهر از نظر شرایط آب و هوایی نزدیک به شهر میزبان مسابقات قهرمانی آسیا است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار