دهقان: نمایندگی مجلس سابقه مدیریتی محسوب نمی‌شود؟

کاندید رد صلاحیت شده فدراسیون فوتبال گفت: خنده دار است که با وجود سابقه نمایندگی مجلس و مدیریت در رسانه ملی به دلیل نداشتن سابقه مدیریتی رد صلاحیت شدم.

نمایندگی مجلس سابقه مدیریتی محسوب نمی‌شود؟

علیرضا دهقان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رد صلاحیت خود برای انتخابات آتی فدراسیون فوتبال به دلیل نداشتن حد نصاب سابقه مدیریتی گفت: در ابتدا باید به سوابق کاری و مدیریتی خود اشاره کنم تا بدانید دوستان با چه استدلال جالب و خنده داری من را رد صلاحیت کردند.

من سابقه نمایندگی مجلس، مدیریت در سازمان صدا و سیما، ریاست فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی، عضویت در کمیته ورزش فراکسیون فرهنگی مجلس و ریاست هیئت مدیره کفش ملی ایران را در کارنامه دارم ضمن اینکه در طراحی وزارت ورزش و امور جوانان نیز نقش داشتم حال با این کارنامه مدیریتی دوستان به دلیل نداشتن سابقه مدیریتی صلاحیت من را برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال تایید نمی‌کنند.

وی افزود: متاسفانه وقتی سابقه نمایندگی من در یکی از قوای سه گانه کشور و مدیریت در رسانه ملی نادیده گرفته می شود، تنها باید برای استدلال دوستان افسوس خورد و از این موضوع تعجب کرد.

دهقان درباره اینکه علی فرشاد سپهر رئیس بخش حقوقی فدراسیون فوتبال بر خلاف اظهارات چند عضو هیئت رئیسه فدراسیون در روزهای اخیر مبنی بر اینکه وی جزء کمیسیون سه نفره احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرده که هیچ سمتی در این کمیسیون ندارد، گفت: به نظر من مافیای عجیبی در فدراسیون فوتبال وجود دارد و مسئولان دوست ندارند فردی به جز خودشان به فدراسیون وارد شود. کم لطفی دوستان برای خود من هم جای سوال دارد و تعجب می‌کنم که چگونه دوستان اجازه نمی‌دهند افراد واجد تجربه و کارنامه دار به این فدراسیون ورود کنند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر بخواهیم بحث ورزشی را هم در نظر بگیریم من فوق لیسانس مدیریت ورزشی دارم و حتی فوتبال هم بازی کرده‌ام، از لحاظ داشتن ارتباطات کلان کشوری نیز هیچ مشکلی ندارم. با این کارنامه و سابقه برای رسانه‌ها سوال نمی‌شود که چگونه علیرضا دهقان نامی به دلیل کمبود سابقه مدیریتی احراز صلاحیت نمی‌شود؟

وی با اشاره مجدد به سابقه نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای رسیدن به نمایندگی مجلس کاندیداها باید واجد شرایطی چون داشتن مدرک فوق لیسانس، مدیریت5 ساله و یا سابقه یک دوره عضویت در مجلس شورای اسلامی باشند، بنابراین من این ویژگی ها را داشته‌ام که به عضویت مجلس درآمده‌ام.

دهقان در پایان درباره احتمال اعتراض به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: به طور حتم اگر اعتراض به این کمیته برای رسیدن من به جواب هایم کارساز باشد حتما به کمیته استیناف اعتراض می‌کنم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار