اصفهان؛

تشکیل سازمان استقرار کریدور علمی و فناوری اصفهان گامی ارزنده در توسعه شرکت های دانش بنیان

سازمان استقرار کریدور علمی و فناوری اصفهان فعالیت خود را به زودی آغاز می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس اتاق بازرگانی اصفهان تشکیل سازمان استقرار کریدور علمی و فناوری اصفهان را گامی ارزنده در توسعه شرکت های دانش بنیان در استان دانست و گفت: این سازمان به همت استانداری و با همکاری اتاق بازرگانی ،شهرداری ،دانشگاههای اصفهان و صنعتی ،شهرک علمی تحقیقاتی و سازمان همیاری شهرداریها فعالیت خود را به زودی آغاز خواهد کرد.

سید عبدالوهاب سهل آبادی در سیزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان تصریح کرد:با شرایطی کنونی تولید ایران نمی تواند با سایر کشورها رقابت کند زیرا در بخش سرمایه در گردش و نقدینگی مورد نیاز با تسهیلات بانکی با نرخ بالا روبروست .

وی با اشاره به کاهش 415 هزار اشتغال از بخش صنعت کشور گفت:در بخش صنعت اشتغال در سال گذشته افزوده نشده و این در حالیست که صدور پروانه های صنعتی همچنان از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت ادامه دارد.

«قاسم علی جباری»عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه خواستار بازگشتن شادابی به اقتصاد استان شد و گفت: به دلیل فضای نامطلوب کسب و کار اغلب شرکت ها دفاتر خود را از اصفهان به سایر کلان شهرها منتقل می کنند .

«محمدرضا رجالی»عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان هم در این جلسه با اشاره به وجود مراکز متعدد علمی و فناوری در استان گفت:خروجی داشتن و نتیجه بخش بودن فعالیت های این مراکز باید مورد تاکید قرار گیرد . 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.