محکومیت عامل سوزاندن یک نوجوان فلسطینی در بیت المقدس

دادگاهی در سرزمین‌های اشغالی مجرم اصلی سوزاندن یك نوجوان فلسطینی را محكوم كرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو صدای آلمان (دویچه وله) با اشاره به اینكه دو مجرم دیگر این جنایت پیش‌تر به حبس ابد و 21 سال زندان محكوم شده بودند افزود : میزان مجازات عامل اصلی هنوز تعیین نشده است.

این پایگاه خبری افزود دو سال از سوزاندن محمد ابوخضر، یك نوجوان 16 ساله فلسطینی به دست سه صهونیست می گذرد. رسیدگی به این جنات و مجازات این عاملان اما مسیری طولانی را پیمود؛ مسیری كه حال به محكوم شدن عامل اصلی رسیده است.

هر سه متهم این پرونده در جران بازجو‌یی ها و بررسی ها اعتراف كرده بودند كه محمد ابوخضر، نوجوان 16 ساله‌ فلسطن را در سال 2014 ربوده و در 'انتقام‌گیری' به دلیل این ‌كه گروه حماس 3 نوجوان صهونیست را كشته بود، ابوخضر را شكنجه كرده و زنده سوزانده‌اند.

این منبع خبر یاد آور شد: پلیس جنازه‌ نیم‌سوخته‌ این نوجوان فلسطینی را در منطقه‌ای در حاشیه‌ بیت‌المقدس غربی پیدا كرده بود. درقسمت‌هایی از بدن او كه نسوخته بود، آثار كبود‌ی های متعدد و ضرب‌وجرح به چشم‌ می خورد.

دو تن از عاملان در هنگام ارتكاب جرم به سن قانونی نرسده بودند. دادگاهی در اسرائل این دو جوان را مجرم شناخته و یكی را به حبس ابد و دیگری را به 21 سال حبس محكوم كرد بود.

عامل اصلی این جنات كه شهرك‌نشینی 31 ساله به نام یوسف حام بن داود بود، به علت 'بررسی شراط روانی او' به تعوق افتاده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار