عسگراولادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اضلاع رقابت، هوشيار باشند رخدادهاي تلخ سال 88 تکرار نشود

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اين مطلب که اضلاع رقابت، رجال سياسي و نخبگان بايد با هوشياري از تکرار و رخدادهاي تلخ سال 88 جلوگيري کنند، گفت: ما بايد سعي کنيم با هجوم به پاي صندوق راي در گام اول دشمن را ناکام گذاشته و در گام دوم با انتخاب اصلح نظام را در رسيدن به قله هاي پيشرفت ياري کنيم.

حبيب اله عسگر اولادي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سناريوي جديد دشمن بانام "هديه 60" از سوی سه ضلع فتنه، ضد انقلاب به همراه دشمنان خارجي، گفت: جبهه کفر و استکبار در ادامه فريب و فتنه سال 88 براي انتخابات آينده نقشه دارد اما مردم با بصيرت هوشيار عمل خواهند کرد.
وي با تاکيد بر نقش رجال سياسي و نخبگان در عدم تکرار رخدادهاي تلخي همچون فتنه 88 ،اظهار داشت: برخي نخبگان در انتخابات سال 88 فريب استکبار را خوردند و اجازه دادند بيگانگان در رقابت هاي انتخاباتي مداخله کنند و امنیت ملي به خطر افتد اما اين بار بايد اضلاع رقابت، رجال سياسي و نخبگان با هوشياري نگذارند رخدادهاي تخلخ سال 88 تکرار شود.
عضو کميته 7 نفره داوري جبهه متحد اصولگرايي به بيانات مقام معظم رهبري با مردم قم اشاره و تصريح کرد: مقام معظم رهبري در بيانات خود با مردم سلحشور قم پرده از دسيسه هاي دشمن در انتخابات آينده برداشتند و هشدار دادند دشمن مي خواهد انتخابات بي رمق و کم رنگ برگزار شود؛لذا ما بايد سعي کنیم با هجوم به پاي صندوق هاي راي در گام اول دشمن را ناکام گذاشته و در گام دوم با انتخاب اصلح، نظام را در رسيدن به قله هاي پيشرفت و ترقي ياري کنيم.

***اضلاع رقابت نباید برا اثبات خود دیگران را نفی کنند

دبير جبهه متحد اصولگرايي ضمن توصيه به چهره ها و نيروهاي انقلابي، گفت: اضلاع رقابت نباید براي اثبات خود، ديگران را نفي کنند؛ لذا بايد با ارايه شايستگي هاي خود در پي جلب آراء مردم باشند.
وي با تاکيد بر اينکه رعايت شروط رقابت، موجب انتخاباتي رقابتي و آزاد خواهد شد، گفت: اضلاع رقابت بايد وعده هاي خلاف قانون و خارج از توان کشور و نظام ندهد؛ لذا بايد يک رقابت مردانه و جوانمردانه را در پيش گرفته و از خصومت ورزي و تهمت زني به يکديگر بپرهيزند.

***جبهه متحد در پی ایجاد وحدت در پی دیگر اضلاع اصولگرایی است

عضو تشخيص مصلحت نظام با تاکيد براينکه جبهه متحد اصولگرايي درپي ايجاد وحدت و همگرايي با ديگر اضلاع اصولگرايي است؛ خاطر نشان کرد: جبهه متحد اصولگرايي باگفتمان پيشرفت، خدمت و عدالت پا به عرصه رقابت ها گذاشته و از حمايت جامعه و روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم برخوردار است.
وي به توصيه آيت الله مهدوي کني در خصوص رقابت اخلاقي نامزدها اشاره کرد و افزود: رقابت اخلاقي نامزدها پاسخ مشخص به مطالبات مردم و رهبري انقلاب در مسير گفتمان پيشرفت، خدمت و عدالت است.
وي در ادامه اظهارات خود، تصريح کرد: جبهه متحد اصولگرايي در پي ايجاد وحدت و همگرايي با ديگر اضلاع اصولگرايي است و اگر اين مهم هم تحقق نيافت رقيب هيچ گروه يا فرد اصولگرايي نيست؛ چرا که ما در اصول توافق داريم و رقابت بي معناست.

***در انتخابات آینده 4 گفتمان حضور دارند/گفتمان های جدید با ملاک اسلامی باهم رقابت کنند

عسگر اولادي در خصوص شکل گيري جبهه ها و طيف هاي جديد در آستانه انتخابات، گفت: در انتخابات آينده حداقل سه يا چهار گفتمان حضور دارند و عناصر و شخصيت هاي آن براي ما قابل احترام است؛ لذا بايد باملاک هاي اسلامي و اخلاقي با هم رقابت کنند.
وي در خصوص تبدیل شدن دشمنان ديروز دولت به دوستان امروزي و پيوند جريان انحرافي و فتنه، گفت:‌مجموعه کساني که مورد تاييد شوراي نگهبان قرار مي گيرند از حقوق رقابت در انتخابات برخوردارند؛ لذا نبايد تا قبل از اينکه عمل خلاف اخلاق و سياست و مصالح ملي از آنها صادر شده باشند نسبت هاي ناروا به آنها بدهيم؛ چرا که فرض بر اين است کساني که صلاحيتشان احراز نشده است، حداقل شرايط را دارند.
وي با ابراز اميدواري نسبت به پيروزي اصولگرايان در انتخابات آينده، گفت: انتخابات يک روش معين براي رسيدن به نتايج نامعين است، لذا هيچ چيز قبل ازانتخابات مشخص نيست و هرچه مردم تصميم بگيرند و به هرکه راي دهند براي ما محترم است و نماينده ملت محسوب مي شوند البته اميدواريم خداوند عنايت کند اصولگرايان طرف پيروز انتخابات آينده باشند./ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار