قلی زاده: قصد داریم لیگ را به صورت کاپ آزاد برگزار کنیم

سرمربی تیم والیبال ساحلی جانبازان و معلولین گفت: مسابقات لیگ کشور را به صورت کاپ آزاد برگزار خواهیم کرد تا تعداد تیم های حاضر افزایش یابد.

قلی زاده: قصد داریم لیگ را به صورت کاپ آزاد برگزار کنیمعلیرضا قلی زاده در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان داشت: بعد از گذشت 5 سال ، رشته والیبال ساحلی جانبازان و معلولین به حدی شناخته شد که میتوانیم مسابقات لیگ کشور را به صورت کاپ آزاد برگزار کنیم.

وی افزود: هفتمین دوره مسابقات لیگ والیبال ساحلی به میزبانی بندر ترکمن 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود و تیم ها تا 20 اردیبهشت فرصت دارند برای ثبت نام در لیگ اقدام نمایند و با توجه با اینکه این دوره ابتدای سال و در بندر ترکمن برگزار می شود پیش بینی می کنیم بر خلاف دوره های قبل بیش از 20 تیم شرکت کند و استقبال خوبی از این رقابتها شود.

قلی زاده در مورد نحوه برگزاری مسابقات لیگ گفت: مطابق با قوانین و مصوبات سازمان جهانی این رشته است و هر تیم متشکل از سه والیبالیست در رقابتها شرکت می کند.پس از قطعی شدن تعداد تیم های شرکت کننده،مراسم قرعه کشی انجام می شود و تیم ها گروه بندی شده و رقابتها آغاز می شود و از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می کنند ودر نهایت از مرحله پلی آف دو تیم به فینال راه پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در این دوره دو داور والیبال ساحلی جانبازان و معلولین که دارای مدرک بین المللی هستند درکنار دیگر داوران رقابتهای لیگ را قضاوت می کنند و کلاس توجیهی برای مربیان و داوران قبل از مسابقات برگزار می کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در پایان گفت: در نظر داریم دو برنامه را با حمایت فدراسیون برگزار کنیم.اول اینکه کلاس های آموزشی و تخصصی داوری و مربیگری برگزار کنیم تا کمبود داوران و مربیان متخصص این رشته کم شود و دیگر مجبور نباشیم از داوران والیبال ایستاده دعوت کنیم و دوم اینکه در پایان سال رنکینگ بازیکنان و تیم ها را مشخص کنیم تا برای حضور در رقابتها برون مرزی با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار