چشم فوتسالی ها به امتیاز لیگ برتری/از غایب های چند ساله فوتسال تا ناکام های لیگ یک

با نزدیک شدن به آغاز لیگ برتر فوتسال فصل 95-96، بحث خرید و فروش امتیاز به محفل فوتسالی ها پا گذاشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اگرچه تاریخ دقیق آغاز لیگ برتر فوتسال هنوز مشخص نشده، اما تیم هایی برای حضور در سطح نخست فوتسال ایران به دنبال خرید امتیاز و تیم  هایی که از مشکلات مالی رنج می برند در آستانه فروش امتیاز و کنار رفتن از سطح اول مسابقات هستند.
 
در این میان؛ در روزهای گذشته که مدیرعامل آذرخش بندرعباس از فروش امتیاز این تیم خبر داد و سپس با گذشت چندی این صحبت را پس گرفت و اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای حفظ امتیاز در بندرعباس خواهند کرد.

همچنین تیمی مانند میثاق تهران که همیشه از مشکلات مالی رنج می برده نیز در تیررس تیم های مشتاق حضور در لیگ برتر هستند.
 
اما می توان از تیم های صدرای شیراز، رسالت کرمان و فردوسی مشهد به عنوان تیم هایی که به دنبال بدست آوردن امتیاز لیگ برتر هستند نام برد.
 
صدرا که با مدیر عاملی سید محمد ناظم الشریعه، در فصل گذشته مسابقات در پی خرید امتیاز تیم هایی همانند میثاق تهران و کاشی نیلو اصفهان بودند؛ به نظر می رسد که در فصل آینده نیز به دنبال این کار باشند؛ هرچند که با حضور تیم دوم صدرا در لیگ دسته دوم تقریبا این امر منتفی است.
 
رسالت کرمان متمول که سه فصل پیاپی در لیگ دسته اول با توجه به هزینه های فراوان از صعود ناتوان ماند؛ همانند سال های گذشته شایعات اطراف خود مبنی بر خرید امتیاز لیگ برتر را دارند؛ از طرفی حتی با توجه به نتایج غیر قابل قبول این تیم در فصل جاری لیگ دسته اول شایعاتی برخلاف شایعات هرساله؛ مبنی بر منحل شدن این تیم همانند تیمهایی از استان های همجوار به گوش می رسد. اما این امور را باید با گذشت زمان پیگیری کرد.

اما فردوسی مشهد که در فصل گذشته لیگ برتر نتوانست نتایج لازم برای بقا در این سطح را کسب کند و با قرار گرفتن در قعر جدول به لیگ دسته اول سقوط کرد؛ در پی کسب امتیاز حضور در لیگ برتر هستند تا بتوانند نتایج فصل گذشته را جبران کنند.
 
اما می توان نتیجه های مرحله نهایی لیگ دسته اول را در این شایعات موثر دانست. باید دید این شایعات سرانجام به کجا خواهند رسید، آیا نقل و انتقالات امتیازات رخ می دهد؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار