وحشت در اتحادیه اروپا پس از ضبط سی‌دی‌های تبلیغاتی داعش از دو راننده پارلمان‌ اروپا

یک روزنامه انگلیسی نوشت: پلیس از دو راننده پارلمان‌های اروپا سی‌دی‌های تبلیغاتی داعش ضبط کرده است.

دیلی میل: وحشت در اتحادیه اروپا پس از ضبط سی‌دی‌های تبلیغاتی داعش از دو راننده پارلمان‌ اروپابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی دیلی میل، پس از کشف سی‌دی‌های تبلیغاتی گروه تروریستی داعش از دو راننده پارلمان اروپا، بیم و وحشت از وقوع حملات تروریستی بیشتر و هدف قرار گرفتن سیاستمداران، قاره اروپا را فرا گرفته است. طبق گزارش‌ها، آژانس خصوصی «بریبن لیموزین،» که این دو راننده طرفدار تروریست‌های داعش را استخدام کرده بود، پس از کشف سی‌دی‌های تبلیغاتی داعش، آن‌ها را اخراج کرده است. 

این دو نفر در «بروکسل،» پایتخت بلژیک و «استراسبورگ،» هفتمین شهر بزرگ فرانسه، که دو ساختمان پارلمان اروپا در آن‌ها واقع هستند، به نمایندگان این پارلمان خدمت می‌کردند.  

اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است پس از این برای حفظ امنیت نمایندگان پارلمان اروپا از رانندگان رسمی این اتحادیه استفاده کند. بررسی‌های سوابق افرادی که از طرف آژانس‌های خصوصی برای رانندگی نمایندگان پارلمان اروپا استخدام شده‌اند، نشان می‌دهد بسیاری از آن‌ها دارای سوء‌سابقه بوده و بارها بدلیل ارتکاب جرم‌های گوناگون محکوم شده‌اند.      

یکی از مظنونان انفجارهای بروکسل نیز، مدتی پیش از وقوع این انفجارها، به عنوان نظافت‌‌چی در پارلمان اروپا خدمت کرده بود.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار