یزد؛

نحوه برگزارى كنگره شهيد منتظر قائم

نشست خبری فرمانده سپاه الغدیر با خبرنگاران، با موضوع نحوه برگزارى كنگره شهيد منتظر قائم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرمانده سپاه الغدير استان گفت: دوم اردیبهشت سالروز شهادت شهید منتظر قائم  است که در راه مبارزه با نفوذ به دست استکبار جهانی در صحرای طبس در حمله نظامی آمریکا به شهادت رسید.
 
فتوحی گفت: سازمان بسیج  هر سال تعدادی از شهدای کشور را به عنوان شهید شاخص سال معرفی می کند که شهید محمد منتظر قائم به عنوان شهید شاخص مرد و شهیده رقیه رضایی به عنوان شهید شاخص زن سال جاری انتخاب شده است که استان یزد کنگره ای را برای این شهید و سراسر ایران یادواره ای را برگزار خواهند کرد
 
وی گفت: افتتاح کنگره  در 5 اردیبهشت به مناسبت شهادت این شهید و در اختتامیه این کنگره در اسفند به مناسبت تولد این شهبدخواهد بود . 

فتوحی افزود:  برای پرداختن به بیوگرافی شخصیت و سیره و اخلاق این شهید ده ماه فرصت داریم که  به این منظور خواهشمندیم تمام افراد اهل قلم و دانشجویان ، فرهنگیان ، طلبه  ها ، رسانه ، هنرمندان در این امر سپاه و سازمان بسیج استان را یاری کنند . 

وی اشاره کرد: قرار است فیلم و انیمیشن در رابطه با شهید با همکاری صدا سیما ساخته شود ،  کتاب  با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری به چاپ خواهد رسید،  نرم افزاری در مورد شهید که توسط یک دانش آموز ساخته و نیز نمایش رادیویی در رابطه با روز شهادت این شهید توسط رادیو یزدتولید شده است .

فتوحی در پايان گفت: انیمیشن در مهد قرآن به صورت داستان و قصه  اجرا و تعدادی کتاب ها برای  دانش آموزان مقطع دبستان، متوسطه، دبیرستان و دانشگاه در رابطه با این شهید به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: استان یزد ، کنگره ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار