ایلام؛

بیش ازپنج هزار نفر در استان ایلام معتكف شدند

همزمان با سالروز ولادت با سعادت مولود كعبه و آغاز ایام البیض بیش از پنج هزار نفر از مردم استان ایلام از سحرگاه پنجشنبه 13رجب با حضور در مساجد در آیین معنوی اعتكاف شركت كرده و معتكف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلامY معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام اعلام کرد: امسال برای پذیرایی از معتكفان 86 مسجد در مناطق مختلف استان مهیا و آماده شده است.

حجت الاسلام حشمت رستمی اضافه کرد: سال گذشته 65 مسجد پذیرای معتكفان بود كه امسال به منظور رفاه حال مردم این تعداد به 86 مسجد در شهرستان های مختلف افزایش یافته است.

وی گفت: متقاضیان شركت در آیین معنوی اعتكاف در استان برای دومین سال متوالی از طریق سامانه های اینترنتی ثبت نام كردند كه تعداد آنها نسبت به پارسال نیز افزایش داشته است.

رستمی افزود: بیش از 400 نفر به عنوان عوامل اجرایی كار برپایی آیین معنوی اعتكاف امسال در این استان را بر عهده دارند ضمن اینكه امسال به منظور اجرای مطلوب برنامه های اعتكاف نشست هایی با رابطان فرهنگی و هیات امنای مساجد و هیات های مذهبی استان برگزار شد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام

اعتکاف هم شده پولی !!!!!!!!!!!!!! در ایلام

دیروز به فرزندم گفت برای پذیرشت در مسجد باید 30 هزار تومان پرداخت کنی ؟؟؟من موندم برای مسجد رفتن و با خدا خلوت کردن هم باید پول پرداخت کرد ؟؟؟