«مثبت زندگی» به روی آنتن شبکه جام جم می‌رود

«مثبت زندگی» عنوان برنامه جدیدی است که از دوشنبه 6 اردیبهشت از ساعت 22:30 به وقت ایران، از شبکه بین‌المللی جام‌جم پخش می‌شود.

سهیل سلیمانی تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیون در خصوص جدیدترین برنامه خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «مثبت زندگی» عنوان برنامه جدیدی است که از دوشنبه 6 اردیبهشت از ساعت 22:30 به وقت ایران به مدت 45 دقیقه از شبکه بین‌المللی جام‌جم پخش می‌شود.

وی بیان کرد: این برنامه مستندی است که با رویکردی جدید به زندگی پزشکان موفق ایرانی می‌پردازد. در این مستند به سراغ زندگی پزشکان مطرح ایرانی رفته و راجع به زندگی شخصی خانوادگی و علمی آن‌ها لحظات جالبی را به نمایش می‌گذاریم.

تهیه‌کننده برنامه «+17» گفت: از جمله بخش‌هایی که در «مثبت زندگی» به آن می‌پردازیم، نمایش بخش درمانی و نحوه درمان بیماران پزشکانی است که در برنامه حضور یافتند. در واقع گروه برنامه‌سازی ما به مدت چند روز در خانه بیمارستان مطب و دانشگاهی که پزشکان در آن تدریس می‌کنند و مکان‌هایی که اوقات فراغت خود را در آن می‌گذرانند، همراه آنان بوده‌اند. به طور کل در این برنامه پشت صحنه‌ای از زندگی حرفه‌ای و شخصی این پزشکان به تصویر کشیده شده است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: هم اکنون «مثبت زندگی» در 35 قسمت 45 دقیقه‌ای آماده شده است که تهیه کنندگی و کارگردانی آن را خود بر عهده دارم و روایتگر آن افشین صادقی‌زاده است.

وی سه هدف عمده را از ساخت این برنامه عنوان کرد و گفت: هدف اول این بود که ما توانایی علمی و پزشکی این مفاخر را به افراد خارج از کشور نشان دهیم. هدف بعدی معرفی چهره‌های برتر و قدردانی از آنها بود. در نهایت هدف پایانی ما پاسخگویی به سوالات پزشکی مردم در رابطه با تخصص هر یک از این پزشکان بوده است. به طوری که در مورد شایع‌ترین بیماری‌ها پاسخ‌های لازم داده می‌شود و در کنار این افراد شناخته شده راهکارهای درمان هم پیگیری می‌شود.

سلیمانی در پایان بیان کرد: در «مثبت زندگی» جدای از بحث درمانگری به زندگی عادی پزشکان حاذق کشور و مسیری که برای رسیدن به  جایگاه کنونی‌شان طی کرده‌اند، می‌پردازیم. نکته پایانی این است که سایتی در برنامه طراحی شده است که مخاطبان می‌توانند سوالات پزشکی مرتبط خود را با پزشک مورد نظرشان مطرح کنند و پزشک نیز پاسخگوی سوالات آنها باشد.

این مستند کاری علمی و هیجان‌انگیز است که مفاخر کشور را در زمینه پزشکی معرفی می‌کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار