سلطانی:

مشکلی برای پرسپولیس در اهواز پیش نیامده است/قطعا در تختی بازی می کنیم

سرپرست تیم استقلال اهواز گفت: مشکلی برای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در فرودگاه پیش نیامده است.

مشکلی برای پرسپولیس در اهواز پیش نیامده است/قطعا در تختی بازی می کنیمامین سلطانی سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی بوجود آمده برای کاروان پرسپولیس در اهواز اظهار کرد: برای دیدار با محمود خوردبین به فرودگاه رفته بودم و با توجه به برد هفته گذشته پرسپولیس در دربی هواداران این تیم برای استقبال از تیم محبوبشان به فرودگاه آمده بودند که به دلیل ازدحام جمعیت مسئولان تیم اجازه خروج از فرودگاه را به تیم شان نمی دادند و با اینکه 7 نفر از مأموران نیروی انتظامی هم در فرودگاه حضور داشتند باز هم درخواست اسکورت کردند و بعد از آن از فرودگاه خارج شدند.
 
وی در این باره که آیا در طول مسیر برای پرسپولیسی ها مشکلی بوجود آمد یا نه، گفت: مشکلی وجود نداشت ولی در یکی دو نقطه از مسیر هواداران در کنار اتوبوس برای بازیکنان شان شادی می کردند تا اینکه کاروان پرسپولیس به هتل رسید. در این فاصله هم هیچ دردسری برای کاروان تیم پرسپولیس بوجود نیامد.
 
سرپرست تیم استقلال اهواز در پایان درباره محل برگزاری دیدارشان مقابل پرسپولیس گفت: به طور قطع این دیدار در ورزشگاه تختی برگزار می شود و زمان و مکان این بازی تغییری نخواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار