معرفی کتاب‌های تجسمی در «هنر نامه»

«هنر نامه» با بررسی هنرهای تجسمی و فیلم‌های گروه هنر و تجربه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

محمد علی بازی تهیه کننده برنامه «هنرنامه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه تجسمی تهیه‌شده برای شبکه چهار سیما گفت: هدف اصلی این برنامه نقد هنرهای تجسمی روز است. «هنر نامه» ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن در جریان روز هنر است که پوشش هنر ایرانی را در خود جای داده است و با ارائه کتاب‌های جدید هنرهای تجسمی با نویسندگان این کتاب‌ها گفتگو خواهیم کرد.
 
وی در خصوص جایگاه هنرهای تجسمی اظهار داشت: در حال حاضر هنر تجسمی با توجه به افزایش دانشگاه‌ها در این زمینه و استعداد جوانان فراگیر شده است و به طبع افزایش تعداد هنرمندان و افراد با استعدادی زیادی را می‌بینیم.

بازی ادامه داد: همچنین به بررسی فیلم‌های گروه هنر و تجربه می‌پردازیم. در سینما هنر و تجربه به دنبال فیلم‌های گیشه‌ای نیستیم بلکه با فیلم‌های مفهومی و دارای مخاطب خاص می‌پردازیم.

تهیه کننده «هنرنامه» خاطر نشان کرد :«هنرنامه» می‌تواند به معرفی آثار هنری کمک زیادی کند چرا که در تلویزیون برنامه‌ای که بتواند آثار را نقد و بررسی کند، برای اولین بار است که اتفاق می‌افتد. با وجود این برنامه‌ها خود هنرمندان نقطه ضعف‌های خود را شناخته و می‌تواند چشم‌اندازی برای بقیه هنرمندان جوان باشد.
 
گفتنی است؛ برنامه «هنرنامه» برنامه‌ای از گروه ادب و هنر شبکه 4 است که با حضور چند منتقد به اطلاع‌رسانی و نقد هنرهای تجسمی نقاشی، عکاسی و خوشنویسی می‌پردازد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.