سنندج؛

امام جمعه سنندج؛ ترویج امر به معروف ونهی از مکنر وظیفه مسلمانان است

امام جمعه سنندج گفت: نزول پیامبران الهی برای ترویج امر به معروف ونهی از مکنر واستقرار حکومت عدل وانصاف در جامعه بوده ووظیفه مسلمانان ترویج این فریضه الهی وکمک به اصلاح امور در جامعه است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز درخطبه های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک هفته سلامت به کارکنان ودست اند در کاران امر سلامت در کردستان گفت :سلامت وامنیت دو نعمت الهی هستند که خداوند براهمیت آن تاکید داشته ودر آیات وروایات متعدد به آن توصیه شده است.

وی افزود:اقدامات انجام شده برای ارتقائ سطح سلامت مردم در کردستان قابل توجه است وکسانی که در این راه گام بر میدارند مورد توجه ورضایت خداوند قرار خواهند گرفت.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به فضیلت ماه مبارک رجب افزود:خداوند بر روزه گرفتن ماه های رجب ذی القعده وذی الحجه تاکید کرده وروزه این ماهها ثوابی بزرگ برای مومنان دارد

ماموستا خدایی به انجام واجبات ودوری از محرمات اشاره کرد وافزود:نزول پیامبران الهی برای ترویج امر به معروف ونهی از مکنر واستقرار حکومت عدل وانصاف در جامعه بوده ووظیفه مسلمانان ترویج این فریضه الهی وکمک به اصلاح امور در جامعه است

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.