اصفهان؛

برگزاری طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در ۱۸ مسجد آران و بیدگل

مراسم اعتکاف با شعار«با قرآن در زلال اعتکاف» در ۱۸ مسجد آران و بیدگل در حال برگزاری است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، روح اله باقری،دبیر ستاد هماهنگی برنامه ریزی آیین معنوی اعتکاف شهرستان آران و بیدگل، گفت: همزمان با مراسم معنوی اعتکاف، طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» از سوی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در 18 مسجد این شهرستان در حال برگزاری است.

روح اله باقری با اشاره به اینکه این طرح برای سومین سال متوالی در مساجد این شهرستان اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: طرح از لحاظ محتوا تفاوت چندانی با سال گذشته ندارد اما تفاوت آن تنها از لحاظ کمّی است که سال گذشته تنها پنج مسجد تجت پوشش این طرح بودند در حالی که امسال، این طرح در تمام مساجد محل برگزاری اعتکاف شهرستان برگزار می شود.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، در ادامه اظهار داشت: سهمیه شهرستانی ابلاغ شده از سوی استان، هفت مسجد است که با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری اساتید قرآنی، سایر مساجد شهرها و روستاها نیز تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

باقری، اجرای طرح با قرآن در زلال اعتکاف را گامی برای تخصصی کردن قرائت نماز و قرآن کریم در این ایام دانست و افزود: از جمله اهداف این طرح ایجاد علاقه و مؤانست شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف با قرآن و آموزه های انسان ساز آن است.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، ایام اعتکاف را بهترین فرصت برای توسعه و تعمیق فرهنگ حیات بخش قرآن کریم در بین جوانان خواند و افزود: آئین معنوی اعتکاف بستر مناسبی برای انس با قرآن و آشنایی با معارف قرآن به‌ویژه در میان نسل جوان است .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.