آب گل آلودی به نام استقلال/ یارهای دوازدهم رفیق نیمه راه شده اند؟

استقلال تهران در حالی پس از پیروزی قاطع در اولین دیدار خود پس از دربی از سمت هواداران حمایت نمی شود كه سه هفته دشوار و حساس را در پیش دارد.

آب گل آلودی به نام استقلال/ یارهای دوازدهم رفیق نیمه راه شده اند؟به گزارش خبرنگار ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ و ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ﮔﺮﻭﻩ ﻭﺭﺯش ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭاﻥ ﺟﻮاﻥ استقلال پس از آن دربی كابوس وار خود حالا در مصاف با تیم فولاد به یك پیروزی قاطع و پرگل رسید به خیال اینكه هواداران كمی از ناراحتی شان كاسته شود و مهره های تیمشان را متهم به ناكامی نكنند.
 
اما آنچه قدری عجیب به نظر می رسید هواداران كه یارهای دوازدهم تیم هستند به یكباره پس از پیروزی قاطع تیم وقتی هنوز عرق بازیكنان تیم محبوبشان خشك نشده علیه تیم و شخص اول آن افشارزاده شعار می دهند.
 
اینكه هواداران حق دارند هنوز بابت باخت در حساس ترین دیدار فصل تیم خود ناراضی باشند قبول اما آیا منطقی است پس از یك نمایش فوق العاده چنین برخوردی از نیمكت هواداران دید؟
 
افشارزاده كه خودش از این قضیه شوكه است اما همه چیز را برنامه ریزی شده می داند. او می گوید شعارها بر علیه خودش از جایی خط گرفته اند كه منتظر زمین خوردن استقلال هستند.
 
اما به راستی چه فرد یا افرادی از زمین خوردن استقلال لذت می برد؟ بعید به نظر می رسد حتی پرسپولیسی ها كه رقیب دیرینه آبی پوشان پایتخت هستند چنین كوته فكر باشند چه برسد به آنها كه سالها قبل خودشان برای استقلال دویده اند و زمان و هزینه صرف كرده اند. فتح الله زاده در حالی از سوی هواداران استقلال تشویق می شود كه خودش روزگاری با شعار حیا كن رها كن از این تیم رفت. و مدیر بی کفایتی به شمار آمد.
 
به نظر می رسد هواداران با تعصب استقلال مسیر را اشتباه می روند. آنها در روزی كه تیم پس از زمین خوردن در دربی ایستاده و قد راست كرده پشت تیم را خالی می كنند و چه انتظاری دارند از مهره هایی كه دویدند و گل زدند و تشویق هم نشدند!
 
افشارزاده امروز در حالی مرد بد داستان برخی از هواداران استقلال شد كه می توانست در ٢٤ هفته صدرنشینی در میان انبوهی از بدهكاری در حالی كه اعتبار چند و چندین ساله اش در ورزش در معرض خطر هم بود از این تیم جدا شود ماند. او تیم را پس از یك شكست تلخ در دربی جمع كرد و حالا...
 
آنچه هواداران استقلال قبل از هرچیز باید بدانند این است كه سرنوشت تیمشان پیش از همه در دست خودشان است. سه هفته تا پایان لیگ باقی مانده است و بعید است آنها هم دوست داشته باشند استقلال آب گل آلودی شود برای ماهی گرفتن برخی...
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار