اهواز؛

ته سیگاری که آتش به پا کرد

انداختن ته سیگار به تراس همسایه موجب حریق خانه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت : در جریان گزارش اعلام حریق یک باب منزل در منطقه پاداد شهر نیروهای آتش نشانی با تجهیزات تخصصی به محل اعزام شدند.

امیر نجفی افزود :  این حادثه که در اثر سهل انگاری همسایه طبقه بالایی ساکن در یک ساختمان رخ داد با انداختن ته سیگار و افتادن آن به تراس خانه طبقه زیرین و حریق وسایل موجود در بالکن شروع شد .

وی اظهارداشت : صاحب خانه علی رغم توصیه های ایمنی در هنگام بروز چنین حوادثی به جای تماس با آتش نشانی اهواز ،شخصا اقدام به خاموش کردن می نماید که ضمن گسترش حریق موجب سوختگی و صدمه به وی گردید.

نجفی ادامه داد: تیم اطفای  حریق آتش نشانی توانست حریق را خاموش کند و از سرایت حریق به بخش های دیگر منزل و همینطور منازل همجوار جلوگیری نماید.

وی گفت : از شهروندان گرامی تقاضا می شود در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی و دور شدن از محل حادثه ،مراتب را سریعا به تلفن 125 اطلاع دهند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز همچنین از واژگونی یک دستگاه سواری ریو در ورودی پل کیانپارس خبر داد و افزود : آتش نشانان با حضور در محل حادثه ضمن قطع برق خودرو و همینطور اطمینان از عدم نشت بنزین خودرو همزمان با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات اقدام به خروج راننده،خودرو کردند.

نجفی اظهارداشت : راننده خودرو از ناحیه کتف و صورت دچار جراحت شدید شد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.