سخنان «بزرگ آقای شهرزاد» از سال‌های پررونق سنگلج

علی‌ نصیریان که به همراه دیپلمات ارشد ترکیه و سفیر این کشور در ایران، به تماشای نمایش «بازار عاشقان» به کارگردانی هادی مرزبان نشست، از سال‌های پر کار دهه چهل و افتتاح سنگلج سخن گفت.

سخنان «بزرگ آقای شهرزاد» از سال‌های پررونق سنگلجبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌ نصیریان که به همراه دیپلمات ارشد ترکیه و سفیر این کشور در ایران، به تماشای نمایش «بازار عاشقان» به کارگردانی هادی مرزبان نشست، از سال‌های پر کار دهه چهل و افتتاح سنگلج سخن گفت.

نمایش «بازار عاشقان» نوشته محمد ابراهیمیان و کارگردانی «هادی مرزبان» که از هفتم فروردین ماه 1395 در تالار وحدت روی صحنه رفته است، عصر روز جمعه، سوم اردیبهشت، در بیست و دومین اجرای خود میزبان هنر دوستان و تعدادی از چهره‌های سیاسی و فرهنگی بود. در این اجرا «رضا هاکان تکین» سفیر کشور ترکیه، به دعوت گروه، مهمان ویژه این اجرا بود.

علی نصیریان در اجرایی که در آن چهره‌هایی چون تهمینه میلانی، مهدی سلطانی، سعید اسدی، آتیه جاوید و... حضور داشتند، در پایان اجرا در میان تشویق پرشور تماشاگران و در حالی که هادی مرزبان از وی با عنوان "همه تئاتر ایران" نام برد، تاکید کرد جوان‌های ما و نسل تازه تئاتر ایران فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌اند.

وی با یاد کردن از  پیشکسوتان تئاتر و نمایشنامه‌نویسانی که برای درام ایرانی تلاش کرده‌‌اند، افزود: بزرگان تئاتر ایران تا کنون برای این هنر غیرقابل تکثیر زحمات فراوانی کشیده‌اند علی‌الخصوص برای نمایش ایرانی و تئاتر ملی.

بزرگ آقای این روزهای «شهرزاد» در رابطه با نمایش «بازار عاشقان» گفت: خیلی خوشحال شدم که این نمایش را با موضوعیت شمس و مولانا دیدم و هادی مرزبان نمایشی را عرضه کرد که هم زیبا بود و هم فرزانه کابلی با طراحی و شکل‌دهی حرکات، جلوه خاصی به آن بخشیده بود و من خیلی خوش‌وقت شدم که این نمایش را دیدم و به گروه اجرایی خسته نباشید می‌گویم.

تاکنون چهره های فرهنگی از جمله علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیر اداره کل هنرهای نمایشی و پیمان شریعتی معاون اجرایی اداره کل، و هنرمندانی چون فرهاد ناظرزاده کرمانی، اردشیر صالح‌پور، منیژه محامدی، محمد اسکندری، جهانگیر کوثری، داریوش اسدزاده، پری صابری، اسماعیل خلج، جلال الدین معیریان، سعید امیر سلیمانی، مجید مظفری، رویا افشار، نقی سیف جمالی، کمند امیرسلیمانی، امیر غفارمنش، نگار عابدی، جلیل فرجاد، مسعود فروتن، سیروش اسنقی، انوشیروان میرزایی، سیروس همتی، شیوا مکی‌نیان، مریم رحیمی، مهدی میامی، محمد جعفریان و... به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

در این نمایش بازیگرانی چون فرهاد قائمیان، محمد حاتمی، شهرام عبدلی، با هنرمندی فرزانه کابلی و ایرج راد و با حضور، صادق توکلی، محمد اسدی، محمد علایی، بهمن روزبهانی، محمدباقر مرادی، مجید غفاری، علی عمرانی با همراهی گروه حرکت و جمعی از هنرمندان و هنرجویان تئاتر، ایفای نقش می‌کنند.

فرزانه کابلی طراح حرکات ، مجید میرفخرایی سرپرست طراحان صحنه و لباس، جهانسوز فولادی موسیقی، ماریا حاجیها طراح گریم، مهری آسایش دستیار کارگردان، مهدی فضلی خانی طراح صحنه، آذر نجیبی طراح لباس، محمد وفایی طراح گرافیک، آزیتا خرمی منشی صحنه ، فریبا ورکیانی مدیر اجرایی و امیرکوروش اعرابی مدیر تشریفات این نمایش هستند.

نمایش «بازار عاشقان» از هفتم فروردین ماه 95 شروع به کار کرده و هر روز به غیر از شنبه ها راس ساعت 18 در تالار وحدت تا اواخر اردیبهشت ماه روی صحنه خواهد رفت. قابل توجه که در روزهای یکشنبه 5 و دوشنبه 6 اردیبهشت اجرای این نمایش به دلایل مناسبتی تعطیل بوده و از روز سه شنبه 7 اردیبهشت اجرای خود را از سر خواهد گرفت.


منبع: تسنیم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار