وزیری: سطح مسابقات چین سنگین تر از المپیک است

ملی پوش ریکرو گفت: مسابقات شانگهای چین بهترین فرصت برای کمانداران است که خودشان رامحک بزنند.

میلاد وزیری درگفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره امادگی تیم ملی حهت شرکت در مسابقات شانگهای چین تصریح کرد: تیم اکنون درشرایط خوبی به سر می برد وباتمریناتی که دراین مدت داشتیم ازنظررکوردی نیز به شرایط ایده الی رسیدیم.
 
وی در ادامه گفت: مسابقات شانگهای فرصت بسیار خوبی است تا کمانداران خود برای مسابقات جهانی ترکیه اماده کنند تیم ریکرو تنها یک سهمیه المپیک در بخش بانوان کسب کرد امامتاسفانه درریکرو اقایان هنوز سهمیه نگرفتیم بنابراین دراین چند ماه باقی مانده تمام تمرکزمان مسابقات ترکیه است تا در اخرین رقابت های کسب سهمیه المپیک درهردوبخش تیمی وانفرادی به هدفمان برسیم.
 
ملی پوش ریکرو افزود: بعد از مسابقات چین به کره جنوبی اعزام می شویم واردویی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد تا برگزاری چند دیدار با تیم های کره ای سطح رکوردمان را افزایش دهیم.
 
وی ادامه داد: در مسابقات تایلند تیم ملی پایین ترین سطح رکورد راثبت کرد اما بااین حال جزه پنج تیم برتر بودیم امیدوارم مسابقات ترکیه رکورد ملی پوشان را تغییر دهد.
 
وزیری گفت: تا پیش از آغاز رقابت های المپیک سه مسابقه در پیش داریم بنابراین کشورها این فرصت را از دست نمی دهند وبا تمام توان در این رقابت ها شرکت می کنند.
 
ملی پوش ریکرو افزود: مهم ترین رقبای ما برای المپیک کشورهای مکزیک،هند و ژاپن هستند که هنوز سهمیه تیمی  المپیک نگرفتند وقطعا در مسابقات چین حضور دارند به اعتقاد من رقابت های تیروکمان چین سنگین تر از مسابقات المپبک است چوتمام کماندارانی که خود رابرای مسابقات ترکیه و المپیک آماده می کنند در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.