مصدومیت جزیی از ورزش حرفه‌ای است

محمودی: تجربه لوزانو به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد

ملی‌پوش اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: از آنجایی که لوزانو مربی با تجربه‌ای است بازیکنان به اعتماد به نفس خوبی رسیده اند.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این روزهای والیبال ایران گفت: تیم ملی ایران این روزها سرشار از انگیزه است. من از ابتدای اردوها چند جلسه در تمرینات تیم  ملی والیبال حضور داشتم و شاهد انگیزه و انرژی مثبت در تک تک اعضای تیم ملی بودم.

وی درخصوص رائول لوزانو و حضورش در تیم ملی والیبال ایران گفت: این مربی آرژانتینی بسیار با تجربه است. او در نحوه تمرین‌دهی با مربیان دیگر جهان متفاوت است در واقع او سبک و سیاق خودش را دارد.

محمودی با بیان این مطلب که پرفشار بودن تمرینات به دلیل مدت زمان اندک باقی مانده تا شروع مسابقات انتخابی المپیک است، گفت: لوزانو قطعا از این سیستم اهدافی را دنبال می‌کند. به نظر می‌رسد بازیکنان هم به مرور زمان با شیوه این مربی آشنا شده‌اند و به شرایط عادت کرده‌اند.

این کارشناس والیبال اظهار داشت: هنوز نمی‌توان به طور کاملا درباره عملکرد این مربی در تیم ملی ایران اظهار نظر کرد. اما کارنامه این مرد آرژانتینی سرشار از افتخار و نتایج درخشان است و این موضوع اعتماد به نفس تیم را افزایش می‌دهد . سبب شده است بازیکنان با خیال راحت دستورات این مربی را در اجرا کنند.

وی با اشاره به مصدومیتی که در هفته‌های میانی تمرینات برخی بازیکنان را درگیر کرد، گفت: در ورزش حرفه ای و قهرمانی همیشه دوره بدنسازی با مصدومیت‌ همراه است. این موضوع قسمت اجتناب ناپذیر تمرینات سخت و پرفشار بدنسازی است. با این حال باید بازیکنان بیشتر مراقب سلامتی خود باشند و اجازه ندهند در روزهای نزدیک به مسابقات مصدومیت‌هایشان اوج بگیرد و اذیتشان کند.

محمودی افزود: بازیکنان باید به کمک کادر فنی تا پیش از آغاز مسابقات به مرز آمادگی هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ بدنی برسند تا تیمی کامل و به دور از آسیب دیدگی راهی ژاپن شود. خوشبختانه وضعیت روانی و روحی بازیکنان بسیار خوب است و قطعا در کنار آمادگی بدنی می‌تواند کمک بزرگی به تیم ملی ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک باشد.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی والیبال ایران در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه نهایی ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 اظهار داشت: من فکر می‌کنم تیم ایران توانایی این را دارد که در گروه خود بین سه تیم نخست قرار بگیرد و راهی المپیک شود. با این حال اگر این امر هم محقق نشد شانس زیادی وجود دارد که در بین تیم‌های آسیایی ایران رتبه نخست را کسب کرده و برای اولین بار سهمیه مسابقات المپیک را برای ایران به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار