تبریز؛

بهره برداری از ورزشگاه 5 هزار نفری شهید قویدل

شهردار تبریز گفت: ورزشگاه 5 هزار نفری شهید قویدل در آستانه بهره برداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نجفی، با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهر، گفت: ورزش‌های همگانی ضامن ارتقای نشاط و شادابی در سطح جامعه، به ویژه قشر جوان و نوجوان جامعه است و به همین علت، شهرداری تبریز خود را ملزم می‌داند که بخشی از فعالیت‌های عمرانی خود را، به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و احداث میادین و سالن‌ها اختصاص دهد.

وی ادامه داد: بر این اساس، شهرداری تبریز در محدوده شهرداری منطقه 4 تبریز، ورزشگاه 5هزار نفری شهید قویدل را احداث و آماده بهره‌برداری نموده است.

شهردار تبریز، در تشریح موقعیت این ورزشگاه اظهار کرد: این ورزشگاه با گنجایش 5هزار نفر و دارا بودن تجهیزاتی از قبیل ساختمان دوطبقه برای خدمات اداری و سالن‌های سرپوشیده برای ورزش‌های داخل سالن، یکی از مجهزترین ورزشگاه‌های شهرخواهد بود.

نجفی اظهار کرد: احداث سالن‌های سرپوشیده، علاوه بر تامین امکان ورزش در فضای سرپوشیده، درمواقع بحران نیز می‌تواند به عنوان سرپناه حادثه دیدگان، مورد استفاده قرار گیرد و همین امر، گامی در راستای بهبود مدیریت بحران شهرداری تبریز محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر تصمیم شهرداری تبریز در زمینه توزیع عادلانه امکانات درسطح شهر، تصریح کرد: امیدواریم احداث این ورزشگاه در یکی از مناطق کم برخوردار شهر، بتواند در ایجاد تحولات مثبت فرهنگی و اجتماعی در این قسمت از شهرموثر باشد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار