عبدالمحمدی:

بی پولی در تیراندازی بیداد می کند

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: شرایط بد مالی فدراسیون انگیزه را از تیراندازان گرفت.

فرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت مرحله دوم مسابقات  آزاد اهداف پروازی و شرایط حاکم بر تیم ملی تصریح کرد: مرحله دوم مسابقات آزاد اهداف پروازی با حضور تیراندازانی از سراسر کشور برگزار شد اما از مسابقات این دوره استقبال کمتری شد.
 
وی افزود: علاوه براین مسابقات اهداف پروازی از نظر کیفی نیز در سطح پایینی بود و تیراندازانی که شرکت کرده بودند کیفیت فنی بالایی نداشتند.
 
عبدالمحمدی گفت: در بخش اسکیت هیچ ورزشکاری حضور نداشت یکی از دلایل استقبال کم از این رقابت ها بی انگیزگی تیراندازان بود که شرایط بد مالی فدراسیون حتی بازیکنان تیم ملی را تحت تاثیر قرار داده است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ برنامه برای تیم ملی در نظر گرفته نشده است و پس از آخرین مسابقه ای که تیراندازان شرکت کرده بودند اردوی دیگری برای ملی پوشان تدارک دیده نشد.
 
سرمربی تیم ملی اهداف پروازی افزود: با این شرایط نمی توان آینده روشنی برای اهداف پروازی در نظر گرفت کشور چین با اینکه تمام سهمیه المپیک اهداف پروازی راگرفت تیمش را برای المپیک اینده آماده می کند وما برای رویداد های مهمی مثل المپیک تنها چند ماه مانده به مسابقات باید اعضای تیم ملی را مشخص کنیم.
 
وی درباره اینکه در مسابقات اهداف پروازی برای قهرمانان جایزه ای پرداخت نشده است گفت:در مسابقات اهداف پروازی حکم قهرمانی داده می شود وجایزه ای به آنها تعلق نمی گیرد من با دادن حکم قهرمانی مخالف هستم ومعتقدم نباید به هر کس که در این مسابقات شرکت می کند حکم قهرمانی داد چون برخی شرکت کننده ها از کیفیت پایینی برخوردار هستند وبا کسب جایگاه اولی عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص می دهند.
 
وی درباره لغو مسابقات قهرمانی آسیا اهداف پروازی به میز بانی تهران اظهار داشت: این رقابت برای دومین بار لغو می شود در صورتی که اگر مدیریت قوی برای برگزاری این رقابت حاکم باشد می تواند تیراندازی ایران را در آسیا حتی جهان صاحب وجه کند مثل جام تختی که هر ساله تعداد زیادی از کشورها در آن شرکت می کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خب مگر مجبورید هر رشته که تو دنیا هست ما هم اینجا یک فدراسیون داشته باشیم 4 تا فدراسیون درست و حسابی بزنید ورزشکار و مربی و باشگاه خوب درست کنید ببینید نتیجه می گیرید یا نه؟
آخرین اخبار