نخست وزير ايتاليا: ترامپ از سياست ارعاب بهره می گیرد

'ماتئو رنتسی' با انتقاد از نامزد جمهوري‌خواه رياست جمهوری آمريكا، اعلام كرد كه حامی سرسخت كلينتون در اردوگاه دموكرات ها است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاري رويترز، رنتسی در برنامه خبری 'فريد زكريا' در شبكه تلويزيونی سی. ان.ان گفت: 'من سخت حامی هيلاری كلينتون هستم چرا كه به گمان من وی می تواند به هريك از شركای آمريكا امنيت هديه دهد، پيام همكاري به طرف هاي ديگر داده و به سياست باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا تداوم بخشد.'

نخست وزير ايتاليا افزود: 'دونالد ترامپ كسي است كه سرمايه گذاري زيادي در سياست ارعاب مي كند.'

دونالد ترامپ ميلياردر بزرگ و صاحب مستغلات در آمريكا و هيلاري كلينتون وزير امورخارجه پيشين اين كشور نامزدهاي پيشتاز حزب خود در انتخابات رياست جمهوري آمريكا هستند كه ماه نوامبر برگزار خواهد شد.

آنگلا مركل صدراعظم آلمان از ديگر رهبران اروپايي است كه ترامپ و سياست هايش را در مورد مهاجرت، 'جنون آميز' خوانده و از ورود به بحث درباره اين نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريكا خودداري كرده است.

وي در يك كنفرانس خبري مشترك با اوباما در آلمان گفت: 'بايد بر تكاليفي كه در سال 2016 بردوش من گذاشته شده و من را سخت مشغول خواهد كرد، تمركز كنم.'

ترامپ گفته است كه بحران پناهندگي مي تواند به انقلاب هايي در اروپا منجر شود و حتي اروپا را از بين ببرد.

يك ميليون مهاجر كه بسياري از آنها از سوريه، عراق، افغانستان و ديگر كشورهاي جنگ زده خاورميانه، آسيا و آفريقا گريخته اند، از سال گذشته از طريق يونان خود را به اروپا رسانده اند؛ تركيه نيز ميزبان 2.7 ميليون پناهنده سوري است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار