خطر کسر امتیاز ملوانان جدی است

آخرین مهلت پرداخت دستمزد پاشنکو دروازه بان سابق ملوانان 6 اردیبهشت بود، اما هنوز پولی به این بازیکن پرداخت نشده است .

خطر کسر امتیاز ملوانان جدی استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سرگیی پاشنکئو دروازه بان سابق ملوان بندر انزلی که در نیم فصل رقابت های لیگ پانزدهم به دلیل مشکلات مالی از جمع انزلی چی ها  جدا شد  پس از آن که موفق نشد دستمزد چند سال حضورش در ملوان را به طور کامل دریافت کند به فیفا شکایت کرد . 

فیفا هم پس از رسیدگی به این موضوض به ملوانی ها  تا 6 اردیبهشت مهلت دادند تا دستمزد 110 هزار دلاری این دروازه بان را پرداخت کنند .

 اما از آن جایی که تیم فوتبال ملوان پولی ندارد با ارسال نامه ای به فیفا به دلیل مشکلات بانکی موجود خواستار حضور پاشنکو در ایران شده بود؛ تا هم زمان کافی خریده شود و هم اینکه با بازیکن خاطی به توافق هایی برسند .حال مشخص نیست که آیا فیفا با درخواست ملوانان موافقت کرده است ؟ آیا پاشنکو به ایران می آید؟

 هنوز هیچ چیز مشخص نیست و مسئولان ملوان هم در این خصوص پاسخگو نیستند . باید دید آیا این مرتبه مسئولان ملوان باز هم می توانند  پرداخت را به تعویق بیاندازند یا خیر؟ در هر صورت ما در سال های گذشته شاهد برخورد های جدی مسئولان فیفا با تیم های ایرانی بوده ایم . اگر به هر صورت انزلی چی ها موفقیتی به دست نیاورند و با کسر امتیاز روبه رو شدند با توجه به جایگاهی که داردند سقوطشان قطعی است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار