شهروندخبرنگار اصفهان؛

نمایشگاه عکاسی هنرستان حضرت معصومه (س) در شاهین‌شهر + فیلم و تصاویر

برگزاری نمایشگاه عکاسی توسط هنرمندان جوان هنرستان حضرت معصومه (س) در شهرستان شاهین شهر را مشاهده می‌نمایید.

نمایشگاه عکاسی هنرستان حضرت معصومه (س) در شاهین‌شهر + فیلم
به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ برگزاری نمایشگاه عکاسی توسط هنرمندان جوان هنرستان حضرت معصومه (س) در شهرستان شاهین شهر را مشاهده می‌نمایید. این نمایشگاه از تاریخ 95/01/29 شروع شده  و تا 95/02/08 ادامه خواهد داشت.


منبع: امیررضا رحیم‌پور – شاهین شهر (اصفهان)


بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: شاهین‌شَهر همسایه شمالی شهر اصفهان و به عنوان شهری نوبنیاد در آستانه اصفهان بزرگ می‌باشد که در شهرستان شاهین‌شهر و میمه قرار دارد. این شهر در سالهای بسیار دور قبل از کاربری مسکونی به مزرعه امیرآباد شهرت داشته و دارای کاربری کشاورزی بوده و یکی از مزارع تحت مالکیت آقا محمد خان برومند، از خوانین منطقه تاریخی گز بُرخوار بوده‌است.


لینک مستقیم دانلود

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام و خسته نباشی به شما بزرگوار ، لطفا متن جمله بیشتر بدانیم را مجدد مطالعه نمایید (شاهین‌شَهر همسایه شمالی شهر اصفهان و به عنوان شهری نوبنیاد در آستانه اصفهان بزرگ می‌باشد که در شهرستان شاهین‌شهر و میمه قرار دارد) می توانیم در ادامه موقعیت جغرافیایی ویا اینکه با وجود آب و هوایی خشک ، شهر سبر شناخته شده است را به هم وطنان معرفی کنیم. باز هم از انتشار مطلب و کار قشنگ هنرمندان جوان تشکر میکنم ،خسته نباشید.
آخرین اخبار