اهواز؛

تنظیم تعهدات مهارت‌آموزی خوزستان

معاون اداره‌کل آموزش فنی ‌و حرفه‌ای خوزستان از تنظیم تعهدات مهارت‌آموزی خوزستان بر اساس ظرفیت و توانمندی‌های مراکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرام ملایی هزاروندی گفت: به منظور مشخص کردن سیاست‌ها و برنامه‌هایی که سازمان ابلاغ کرده است و تأکید بر برنامه‌ها شیوه‌های جدیدی که در دستور کار قرار گرفته، اساس کار را مشخص و به همه مراکز ابلاغ شد.

وی افزود: تعهدات آموزشی مراکز ثابت، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها، توانمندی آموزش‌ها در بخش روستا، کاهش آسیب‌های اجتماعی و تمامی اهدافی را که سازمان در سند به آن اشاره کرده در قالب یک برش به مراکز ابلاغ شده است.

ملایی هزاروندی اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی که با حضور رؤسا، مسئولان آموزش و کارشناسان آموزشگاه آزاد مراکز برگزار شد و بر اساس برش ابلاغی، تعهدات آموزشی مرکز را تنظیم کردند و بعد از اتمام کارگاه آموزشی این تعهدات آموزشی تنظیم و به ستاد سازمان ارسال می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این تعهدات بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مراکز تنظیم و به رسالت اصلی سازمان آموزش فنی ‌و حرفه‌ای کشور که ترویج فرهنگ مهارت است، خواهد رسید.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.