مهاباد؛

اجرای طرح توسعه بيمارستان شهيد قلي پور بوكان

بيمارستان شهيد قلي پور بوكان به قطب درماني جنوب استان آذربايجان غربي تبدیل مي شود.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ معاون وزير راه و شهرسازي در امور مسكن و ابنيه هاي دولتي در بازديد از طرح توسعه بيمارستان شهيد قلي پور بوكان گفت : با افتتاح این طرح ، بيمارستان شهيد قلي پور بوكان ، قطب درماني جنوب استان آذربايجان غربي خواهد شد.

محمدجعفر عليزاده افزود: اين طرح با 98 درصد پيشرفت فيزيكي ، تا دو ماه آينده به بهره برداري مي رسد.

وي با بیان اینکه كارهاي عمراني اين طرح به خوبي پيشرفت كرده و تا پايان سال مالي افتتاح و تجهيز خواهد شد،اضافه كرد: با بهره برداری از طرح توسعه بيمارستان بوكان 40 تخت مراقبت هاي ويژه نيز در اين بيمارستان راه اندازی مي شود كه علاوه بر تامين نياز جمعيت اين شهرستان، به دیگر شهرستان هاي همجوار نيز در بخش مراقبت هاي ويژه از جمله سي.سي.يو و آي.سي.يو خدمات دهي خواهد کرد.

بگفته معاون وزير راه و شهرسازي در امور مسكن و ابنيه هاي دولتي ، طرح توسعه بيمارستان شهيد قلي پور بوكان شامل بخش هاي درمانگاه،جراحي زنان و مردان، مراقبت هاي ويژه، آزمايشگاه، راديولوژي، راديوگرافي، ام.آر.آي، سي.تي.اسكن، سي.سي.يو، آي.سي.يو، داروخانه و ديگر بخش هاي بيمارستاني است.

وي افزود: عمليات ساخت سالن آمفي تئاتر بيمارستان هم با 550 متر مربع مساحت و 150 نفر ظرفيت ، اجرایی می شود.

عليزاده در خصوص منبع تامين آب بيمارستان در زمان كم آبي نيز گفت : عمليات اجرائي منبع ذخيره آب نيز آغاز شده و به زودي كار نصب و راه اندازي آن به پایان مي رسد.

گفتنی است ؛ طرح توسعه بيمارستان شهيد قلي پور بوکان در زميني به مساحت 25 هزار و 336 متر مربع و با زيربناي هفت هزار و 986متر مربع در دو طبقه در حال اجراست.

با اتمام اين طرح كه عمليات اجرايي آن از سال 87 آغاز شده ، تعداد تخت هاي اين بيمارستان از 97 به 250 تخت افزايش مي يابد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها: توسعه ، بیمارستان ، بوکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.