اینستاگردی(206)؛

شغل جدید مهراب قاسم خانی/ سلفی برادران سلوکی/دوران کودکی نیوشا ضیغمی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.
 
معصومه ابتکار در صفحه اینستاگرام خود نوشت: گذری از «سیاره» و «صلح» دیروز صبح در بین کارها، فرصتی پیدا شد تا دقایقی در دو پنل سمینار بین المللی محیط زیست، دین و فرهنگ که با حضور نمایندگان ادیان و مذاهب از ملیت های مختلف در محل سازمان تشکیل می شد، شرکت کنم. در پنل اول با عنوان «سیاره» وقتی رسیدم، صحبت از دانش و انس عمیق جوامع بومی مانند سرخ پوستان نسبت به طبیعت بود؛ از اینکه آنها بسیار فراتر از تامین نیازهای مادی خود با طبیعت پیوند خورده اند و نوعی ارتباط روحی و عاطفی با آن دارند. این قبیل جوامع سعی دارند روند آموزش را در چارچوب های معرفتی و معنوی مطرح کنند تا بر روح انسان ها تاثیر بگذارد.
در پرسش و پاسخی که مطرح شد، یکی از حضار در مورد آثار دخالت های انسان بر طبیعت مانند فرآورده های تراریخته و دستکاری شده ژنتیکی پرسید که سخنران در جواب گفت: این جوامع نوعی معرفت ذاتی نسبت به اهمیت و تنوع گونه های طبیعی دارند و بنابراین از آنها حفاظت می کنند. 
به یاد آیاتی از قرآن کریم افتادم در سوره یوسف که گفت «مرا بر خزانه های این سرزمین بگمار که من «نگهبانی دانا» هستم و به این گونه یوسف را قدرت دادیم که در آن هر جا که می خواست سکونت می کرد ... و اجر نیکوکاران را تباه نمی سازیم». وقت گرفتم و چند جمله ای در مورد اینکه بر ذخایر زمین باید «نگهبانی دانا» بود گفتم و اینکه پیروان ادیان متاسفانه چنین تاکیداتی را در کتاب های آسمانی خود از یاد برده اند. 
در پنل دوم با عنوان «صلح» که همزمان با پنل «سیاره» در سالن دیگری برگزار می شد، وقتی رسیدم، یکی از مهمانان مسیحی خارجی در حضور نمایندگانی که از واتیکان آمده بودند در فضایی تعاملی باب انتقاد را گشوده و می گفت: «نابودی دنیا، تمدنی است و ریشه آن نیز در این مهم است که روح زنانه و مادرانه در اداره جهان فراموش شده و بلکه در برخی برداشت ها به نام دین، مورد انکار قرار گرفته است. اینکه بعضی مسیحیان زن را بازیچه شیطان می دانند همان انحرافی است که امروز به تخریب کره مسکون منتهی شده است.» در اینجا هم با توجه به فضای بحث چند جمله ای از داستان ملکه سبا در قرآن کریم گفتم که حاکمی باهوش و مدبر بود؛ سرزمینش را از جنگ و درگیری نجات داد و به جای استفاده از راه حل های معمول روزگارش، از معبر «روح» گذر کرد.امیدوارم این سمینار و نشست های آن فرصتی مغتنم برای اندیشه ورزی در ساحت محیط زیست از نگاه ادیان، مذاهب و فرهنگ ها باشد که میلیاردها پیرو در سراسر جهان دارند.

اینستاگردی


علی انصاریان با انتشار تصویر زیر نوشت: سلام گريم اول سريال آسپرين ... كارى از: فرهاد نجفى  يا على ٢٤ ،٣٣

اینستاگردی


نسرین مقانلو در صفحه اینستاگرامش نوشت: یادش بخیر:ده سال پیشسریال(ساعت شنی)کارگردان:(بهرام بهرامیان)با همکار خوبم(پوریا پور سرخ)زمان خیلی سریعتر از آنچه که فکر کنی میگذرهقدر لحظه به لحظه رندگیتون رو بیشتر بدونید.

اینستاگردی


بابک جهانبخش در صفحه اینستاگرام خود با انتشار سلفی زیر نوشت: خداوند عشق را به شما هديه نداد كه آن را در قلب خود نگه داريدعشقى كه ابراز نشود...عشق نيست .روزگارتون سرشار از عشق 

اینستاگردی

پرستو صالحی در صفحه اینستاگرامش نوشت: ساکت تر از خدا،پری دریایی کوچک غمگینیست سکنی گزیده در شعرشاعری تنها که پوچی بی نهایتِ اقیانوس درونشهر روز،تکرار می شود... (وقتي پرستو كوچك بود و متفكر) شعر هومن_داوودی

اینستاگردی

نیوشا ضیغمی با انتشار عکسی از دوران کودکی خود نوشت: من و عروسک جان در دوران زیبای کودکی

اینستاگردی





محمدسلوکی با انتشاری سلفی از خود و برادرش در صفحه اینستاگرام نوشت: زنده باد زاينده رود

اینستاگردی


احمد رضا عابدزاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام"خواهم که ضربان قلبت~به لبخندهای مکررتکرارشود~وآنچه بدل آرزویش راداری بی بهانه ازآن توباشد~روزتون منوربنورعشق~شنبتون قشنگ مهربان…


اینستاگردی


مهراب قاسم خانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: كار ما يه بدى داره كه وقتى درگيرش ميشى فرصت نميشه به اندازه كافى با بچه هات وقت بگذرونى يا به علائق ديگه ات بپردازى. ولى خدا رو شكر هستن كسايى كه وقتى ما خودمون به فكر خودمون نيستيم به فكر ما و يچه هامون باشن. جا داره بدين وسيله ازشون تشكر كنم كه غفلت اين چند ماهه من رو جبران كردن و باعث شدن دوباره به آغوش گرم خانواده برگردم و همينطور يه سرى و فيلما و سريال ها رو كه اين مدت ازشون عقب افتاده بودم ببينمپ.ن: بى كارى خيلى كيف داره ولى متاسفانه درآمدش خوب نيست

اینستاگردی



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
متشکررر
آخرین اخبار