پس از اتفاقات عجیب ورزشگاه تختی؛

وزارت ورزش گروه ویژه ای را به اهواز اعزام کرد + مصاحبه

قرار است گروه ویژه ای از سوی وزارت ورزش و جوانان به بررسی دقیق اتفاقات عجیب ورزشگاه تختی بپردازد.

وزارت ورزش گروه ویژه ای را به اهواز اعزام کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از دیدار جنجالی تیم  های استقلال اهواز و پرسپولیس که با اتفاقات عجیبی نیز همراه بود ، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت با اعزام یک گروه ویژه به اهواز ، این موضوع و اتفاقات عجیب پیش آمده در این شهر را بررسی و مقصران این اتفاق را شناسایی کنند.

این گروه ویژه ، امشب به اهواز می رسد و با توجه به اسناد و مدارک ، رای قطعی خود را درباره دیدار تیم های استقلال اهواز و پرسپولیس صادر می کند.

یعقوبی ، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.
 
حمیسی: برای بررسی میدانی اتفاقات راهی اهواز می‌شویم

رئیس حراست فدراسیون فوتبال افزود: با توجه به حساسیت موضوع گروهی را برای بررسی همه‌جانبه اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تختی اهواز اعزام می‌کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تختی اهواز ناگوار بوده است و با توجه به گزارش‌های رسیده تصمیم گرفتیم خودمان به طور مستقیم در جریان این اتفاقات قرار بگیریم بر همین اساس امروز یا فردا گروهی از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به اهواز اعزام می‌کنیم تا اتفاقات را موشکافانه بررسی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام ایا این احتمال داره که کار نفوذی های عربستان باشه چون که با این احتمال که فیفا میزبانی ایران رو برای بازی عراق وعربستان لغو کرد وعربستانیا تاجایی که تلاش دارن می حوان ایران رو برای فوتبال نا امن ترویج دهند
آخرین اخبار