اهواز،

پرداخت حقوق معوقه نیروهای پیمانکاری شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک گفت: در تاریخ 12/6/92 بعنوان زمان آغاز به کار رسمی فعالیت شورای چهارم حقوق معوقه کارکنان رسمی،اداری 8 ماه و حقوق معوقه کارکنان پیمانکاری نیروی انسانی 18 ماه بوده است.

پرداخت و کاهش 9 ماه حقوق معوقه نیروهای پیمانکاری شهرداری در زمان  مسؤل یت شورای چهارم شهر اندیمشکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سيد سام حسینی در جلسه علنی شورای شهر افزود: تا تاریخ 1/1/95 معوقه های حقوق کارکنان رسمى،اداری از 8 ماه به 10 ماه افزایش پیدا کرده است یعنی در دوران فعالیت شورای چهارم دو ماه به این معوقه ها اضافه شده است و حقوق معوقه کارکنان پیمانکاری نیروی انسانی تا تاریخ 1/1/95 از 18 ماه به 9 ماه کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: پیمانکاران نیروی انسانی شهرداری را شرکت های کویر بنادر و کلات سازه زاگرس عهده دار بوده اند
.

با این تفاسیر می شود ذکر کرد  در مجموع حقوق معوق کارکنان اداری و پیمانکاری در تاریخ دوازده شهریور سال نود و دو  26 ماه بوده که تا تاریخ 1/1/95 به 19 ماه کاهش یافته است.

شهرداری شهر 160 هزار نفری اندیمشک 555شامل 400 نیروی پیمانکار و 155 نیرو رسمی،اداری دارد که این آمار بیش از دو برابر حد مجاز و لازم است و این آمار نشان می دهد که به طور تقریبی از هر سیصد شهروند انديمشکى یک نفر کارمند شهرداری است.


چالش های  بزرگ و مشکلات چند ده ساله شهرداری اندیمشک،نیروی انسانی مازاد و ساماندهی نشده،ناتوانایی در پرداخت حقوق معوقه کارکنان و رقم پایین و ناکافی درآمد زایی می باشند که وضعیت شهرداری را به  مرز بحران رسانده است



انتهای پیام/

برچسب ها: خوزستان ، حقوق ، اندیمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.