تاج: از گودرزی بپرسید ، روی من نظر مثبت دارد یا خیر؟

رییس سازمان لیگ گفت: در جلسه امروز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش، وی از اعضای هیأت رئیسه تشکر کرد و تذکراتی برای آینده به ما داد.

تاج: از گودرزی بپرسید ، روی من نظر مثبت دارد یا خیر؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تاج در حاشیه مراسم افتتاح ایفمارک درخصوص اینکه آیا کشورهای دیگر هم می‌توانند از این مجموعه پزشکی استفاده کنند یا نه، گفت: این موضوع پیش‌بینی شده اما در حال حاضر باید در اختیار خودمان باشدو بتوانیم از این مرکز استفاده های خوبی کنیم.
 
وی در مورد اتفاقات ورزشگاه تختی اهواز ادامه داد: هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد ، این بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید. . هیچ مشکل خاصی نداشته است.
 
وی در خصوص جلسه اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش از مجموعه هیأت رئیسه تشکر کرد و بحث‌ها و تذکراتی هم برای آینده داشت،  فکر می‌کنم جلسه خوبی بود. و به نفع فوتبال کشورمان به اتمام می رسد.
 
 رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه شنیده می‌شود ، وزیر ورزش نظر مساعدی روی شما برای ریاست فدراسیون فوتبال دارد، تصریح کرد: این مسئله را از خود وزیر ورزش بپرسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار