سرنوشت طرح رتبه بندی معلمان در سال 96

معاون شورای عالی آموزش و پرورش از اجرای رسمی طرح رتبه بندی در سال 96 و با توجه به دو نظام سنجش صلاحیت و طرح رتبه بندی خبر داد.

احمد عابدینی معاون شورای عالی ‌آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص جزئیات رتبه بندی معلمان گفت: طبق روال گذشته افرادی که سابقه کاری کمتر از 6 سال دارند مشمول این طرح نمی‌شوند. و چنانچه فردی امسال سابقه کاری 6 سال به بالا داشته باشد به طور قطع جزء این طرح قرار می‌گیرد. 

وی عنوان کرد: کسانی که به دلیل فعالیت‌ها و تجربه از یک درجه به درجه بالاتری ارتقا‌ء می‌یابند مشمول طرح شده اما باید امتیاز آنها بر اساس شاخص‌های تعریف شده طرح ارزیابی شود و چنانچه شرایط ارتقای درجه را داشته باشند طرح رتبه بندی برای آنها اعمال شود. 

عابدینی با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه بندی در سال 94- 95 به صورت مرحله گذر تعریف شده بود اظهار داشت: این طرح در سال 96 با تغییراتی همراه بوده و از این سال به طور رسمی انجام می‌شود. 

وی افزود: در سال 94-95 با حداقل تخصیص اعتبارات طرح رتبه بندی انجام شد. اما در سال 96 در اجرای این طرح دو نظام اصلی مورد توجه است که شامل سنجش صلاحیت و رتبه بندی و بدون این دو طرح رتبه بندی دقیق انجام نمی‌شود. 

معاون شورای عالی ‌آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش کار مطالعاتی برای این طرح را انجام داده گفت: بعد از تسلط بر تمامی جوانب طرح به طور قطعی از سال 96 اجرا می‌شود. 

وی همچنین در خصوص اینکه چه افرادی مشمول این طرح می‌شوند بیان کرد: طرح رتبه بندی فقط شامل حال کارکنان آموزشی و معلمان می‌شود البته چنانچه فردی با سمت آموزشی استخدام شده باشد و اکنون در قسمت دیگری مامور باشد نیز مشمول طرح رتبه بندی می‌شود اما سرایداران و سایر کارکنان آموزش و پرورش به هیچ عنوان مشمول این طرح نیستند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
با اچرای رتبه بندی سال 97باز فاصله باز نشستگان با شاغلین بیشتر می شودبرای این موضوع چه طرحی دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
با سلام با اجرای طر ح رتبه بندی در سال 97 فاصله باز نشستگان با شاغلین باز هم بیشتر می شود برای این موضوع چه طرحی دارید
Iran (Islamic Republic of)
444
۲۱:۴۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
باسلا م:چرا طبقه ی تشویقی درسال 96 حذف شد .پس تشویق درکار ها اثی ندارد . معلمان برای بدست آوردن این طبقه پنج سال تلاش وکوشش بیشتری کرده بودند پس اینطور معلوم می شود کسی چه کار بیشتری بکند وکسی که کار کمتری بکند باهم مساوی هستند.این طبقه حاصل زحمت چندین سال معلمان بود ضایع شد دستان درد نکند این کار می گویند رعایت عدالت .
Iran (Islamic Republic of)
321
۲۲:۴۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
با سلام. این طرح ازچه زمانی شروع می شود سال96 که نیمه ی اوّلش تمام شد .پس شاید درسال97 اجرا بشود که اشتباهن سال96نشته اید.چون زمان دقیق آن مشخص نیست.فقطمنویسد درسال 96اجرا مشود معلوم نیست روز آخر سال 96هم اجرا بشود می گویند درسال96 اجرا شد.
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی خشان
۱۸:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
ایا سرایداران جز این سازمان نیستند کلاسهای خصوصی میزنیم و یا کمک مردمی مردم بالا کشیدیم به خدا حتی پول شیر را هم به ما نمیدن اقایون ریس ها ما چه بدی به شما کردیم که رتبه بندی به ما تعلق نمیگیره واقعا شما با ۱میلیون میتونیدبا ۵سر عایله به ۱۰ روز برسونید.دران دنیا جواب گو شما هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام ما خدماتی چه گناهی داریم یکم به فکر ما باشید ماهم داریم به معلم و آموزش پرورش خدمت میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
تکلیف معلمان بازنشسته چیست علی الخصوص ما که بخاطر مشکلات با بیست وپنج سال سابقه با حداقل حقوق بازنشست شدیم
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
شامل معاونین پرورشی میشه?????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
میاد. یه خورده دیگه وایسی میاد.صبر داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
باسلام برای ارتقای رتبه به اداره مراجعه کردم گفتن ازتاریخ اول فروردین 95شامل ارتقا میشوم ولی باید منتظر بخشنامه جدیدت باشید.کی بخشنامه جدید میاد؟