مشکلات امنیتی منطقه 20 با کمک نیروی انتظامی حل شود

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات امنیتی در منطقه 20 هر چه سریع‌تر باید با کمک نیروی انتظامی و ارگان‌های ذیربط حل شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به بافت فرسوده که یکی از مشکلات مهم منطقه 20 به شمار می‌رود، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در تهران و شهر ری از بین بردن همین بافت‌های فرسوده شهری است.

وی با تاکید بر این‌که چرا عده‌ای از شهروندان باید تاوان ساختن شهر را پرداخت کنند، افزود: شهروندان تاوان‌ پرداخت می‌کنند اما مدت‌ها در محرومیت از خدمات زندگی می‌کنند چرا که شهرداری، منابعی را برای ارائه خدمات به این شهروندان اختصاص نمی‌دهد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: پیشنهاد یک طرح در خصوص اخذ عوارض از شهروندان برای بافت فرسوده شهری مطرح شد.

سروری ادامه داد: در حال حاضر مجمع مشورتی خوبی بین شورایاران مناطق شکل گرفته اما خط کشی سیاسی در این مجمع‌ها وجود ندارد و بیشتر موضوعات این مجمع بر اساس مسائل اجتماعی است.

وی با تاکید بر مسائل امنیتی منطقه 20 گفت: باید با کمک نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مرتبط بحث ناامنی در منطقه 20 را هر چه سریع‌تر مورد بررسی قرار داده و به حل این موضوع رسیدگی کنیم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که در بعضی از مناطق در مجاورت مسجد سراهای محله ساخته می‌شود، تصریح کرد: برای کاهش هزینه‌ها می‌توانیم موضوعات دینی‌مان را در همان سراها تشکیل دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار