هتلی پنج ستاره در منطقه 20 برای زائران ساخته شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه 20 جزء مناطق گردشگری شهر تهران محسوب می‌شود به همین منظور باید هتلی پنج ستاره برای زائران داخلی و خارجی در این منطقه ساخته شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران  در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به اظهارات دبیر شورایاران منطقه 20 مبنی بر نبود هتل در این منطقه اظهار داشت: باید در خصوص ساخت هتل چهار تا پنج ستاره در این منطقه  اقداماتی انجام داد.

وی با بیان این‌که منطقه 20 جزء مناطق گردشگری محسوب می‌شود ،افزود: در این منطقه مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) واقع شده که سالانه پذیرای زائران داخلی و خارجی است به همین منظور باید هتلی برای رفاه زائران در این منطقه ساخته شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در طرح جامع و تفصیلی شهر تهران مکان‌هایی در منطقه 20 به عنوان کار و فعالیت دیده شده که با اجرایی کردن این امر می‌توانیم اشتغال زایی‌هایی را در این منطقه انجام دهیم.

دوستی با تاکید بر این‌که منطقه 20 جزء مناطقی است که درصد بیکاری در آن زیاد است، گفت: باید برای رفع این مشکل یک کارگروه تشکیل و اقداماتی در خصوص آن صورت گیرد.

وی با بیان این‌که فرماندار شهرستان ری عنوان می‌کند که نام شورای شهر تهران را بنام شورای تهران، ری و شمیرانات تغییر دهیم، یادآور شد: درخواست دارم که این امر جزء مسائل مطرح شده باشد و مورد بررسی قرار بگیرد.

در ادامه این جلسه مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که توسعه حرم عبدالعظیم حسنی(ع)  اقدام بسیار درستی است، گفت: در خصوص بافت فرسوده  این منطقه باید اقدامات و راه‌حل‌های درستی ارائه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بافت فرسوده اطراف حرم عبدالعظیم حسنی(ع) مشکلات زیادی را برای مردم فراهم کرده به همین دلیل برای رفع آن چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

شاکری با بیان این‌که این منطقه از سهم فرهنگی و اجتماعی خوبی برخوردار است، تصریح کرد: در این منطقه اتباع افغانستانی برای رفتن به مدرسه با مشکلاتی روبرو هستند به همین دلیل باید برای برطرف کردن این امر نیز راه‌ حل‌هایی ارائه شود.

در ادامه این جلسه احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات زیاد در منطقه 20 گفت: باید برای چشمه علی که حوزه تمدنی است امنیت اجتماعی تامین کنیم.

وی با بیان این‌که منطقه 20 به عنوان قطب گردشگری با ویژگی‌های شاخصی همراه است، تصریح کرد: باید محوریت قطب گردشگری را به شهر ری برگردانیم و همچنین مشکلات موجود در این منطقه را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار