زنجان؛

اجرای طرح« جابر بن حیان»در مدارس استان زنجان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجاناین طرح با هدف بسترسازی برای خلاقیت دانش‌آموزان و تولید علم در مدارس ابتدایی استان زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛بیات افزود :این طرح توسط وزارت آموزش و پرورش از 5سال اخیر درمراحل چندگانه شامل آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری در کل کشور اجرا می شود .

وی با بیان اینکه در مرحله آموزشگاهی 3 هزار و 800 طرح توسط دانش‌آموزان ارائه شده است، ابراز کرد: از این میزان یک هزار و 520 طرح برای حضور در مرحله منطقه‌ای به عنوان طرح برگزیده انتخاب شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در مرحله استانی 116 طرح برگزیده شده است، افزود: از این تعداد 4 طرح داوری شده و به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه «جابربن حیان» در مدرسه فاطمه الزهرا(س)‌ زنجان از دانش‌آموزان، اولیا و مربیان خواست تا از این نمایشگاه که به مدت سه روز دایر است بازدید کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مرحله استانی این طرح همه ساله در اردیبهشت‌ ماه برگزار می‌شود و تابستان نیز زمان ارائه طرح‌ها در مرحله کشوری است.

وی تصریح کرد: مقدمات اجرای طرح «جابربن‌حیان» در آموزش و پرورش استان زنجان همزمان با آغاز سال تحصیلی، مرحله آموزشگاهی در اواخر پاییز و محلی منطقه‌ای در زمستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.