همزمان با هفته سلامت؛

برگزاری کارگاه آموزشي پيشگيري از ديابت درمشهد

همزمان با هفته سلامت ،کارگاه آموزشي پيشگيري از ديابت با حضور مديران و کارشناسان روابط عمومي دستگاههاي اجرايي استان در محل تالار شهيد دليري گل معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکي مشهد برگزار شد.

همزمان با هفته سلامت؛برگزاری کارگاه آموزشي پيشگيري از ديابت درمشهدبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی،معاون امور بهداشتي و رئيس ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکي مشهد در این نشست گفت: "غلبه بر ديابت" شعار امسال روز جهاني سلامت نامگذاري شده که این نشان از اهمیت موضوع دارد.
دکتر حميدرضا بهرامي اظهار داشت: این بیماری یکی از شایعترین بیمارهامحسوب می شود که سالانه در جهان جان میلیونها نفر را می گیرد
.

وی با بيان اينکه روابط عمومي نبض تپنده هر سازماني است بر لزوم مشارکتهاي بين بخشي تاکيد کرد و افزود: تامين سلامت عموم مردم نيازمند همکاری همه جانبه ارگانها وسایر سازمانها است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي مشهد با بیان اینکه بیماری دیابت درمان ندارد بر لزوم توجه به دو راهکار مهم ورزش و کاهش مصرف مواد قندي تاکید نمود.

وي ادامه داد: ورزش و تغيير سبک زندگي و اجراي برنامه هاي ورزشي مي تواند از گسترش ديابت پيشگيري کند.

همزمان با هفته سلامت ،آموزش، غربالگري و معاينه رايگان شهروندان در برخي از فرهنگسراها و مساجد شهر مشهد در حال اجرا است.
همچنین اتوبوس سلامت در روزهاي هفتم و هشتم ارديبهشت در منطقه قاسم آباد مشهد تردد دارد و خدمات غربالگري، آموزشي و معاينه رايگان را به شهروندان ارائه مي دهد
.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.