همدان؛

خرید 6 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در همدان

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی همدان گفت: 6 دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری خریداری شده که بزودی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

خرید 6 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛کامران گردان با اشاره به اینکه سیستم ناوگان حمل ونقل عمومی در تمام نقاط شهر،خدمات یکسانی ارائه میدهند ادامه داد:شورای شهر و کمیسیون حمل ونقل هم تاکید دارد که مجموعه مدیریت شهری در حوزه حمل ونقل عمومی عمومی خدمات یکسانی را در برای همشهریان ارائه دهند.

وی افزود: قرار است 200 سایه بان در ایستگاه های اتوبوس شهر همدان نصب شود همچنین ادامه داد که تاکنون 100 سایه بان در نقاط مختلف شهر نصب شده است ومد نظر است که در حاشیه شهر هم این امر صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به اینکه اتوبوس های دولتی نو در چند نقطه از شهر با کارت بلیت به شهروندان خدمات ارائه می دهند خاطر نشان کرد:همسان سازی اتوبوس های دولتی و بخش خصوصی در دست انجام است واتوبوس های بخش خصوصی نیز باید از کارت بلیت استفاده کنند.

وی افزود:تعدادی از اتوبوس‌هایی که در شهرک‌ها تردد دارند در دست بخش خصوصی بوده و تقریباً کهنه و فرسوده است. 

گردان به طرح بی آرتی در شهر همدان اشاره کرد وادامه داد: بعلت مشکلات مالی که با شهرداری وجود دارد اجرایی شدن این طرح به تاخیر افتاده است که امیدوار هستیم با بهبود در این وضعیت این طرح اجرایی کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ناوگان ، حمل و نقل ، خرید ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.