قهر ادامه دار نویدکیا

محرم نویدکیا با وجود درخواست سرمربی تیم فوتبال سپاهان حاضر به بازگشت در تمرینات این تیم نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی استیماچ از سپاهان همه منتظر بازگشت نویدکیا به تمرینات بودند اما وی تاکنون به محل تمرین سپاهان حاضر نشده است.
 
محرم نویدکیا از ستاره های فراموش نشدنی فوتبال سپاهان و ایران است که تا مدتها در اذهان فوتبال دوستان باقی می‌ماند.
 
نویدکیا تمام قد در خدمت تیم محبوبش سپاهان بوده است و هیچگاه به علت محبوبیت و معروفیت بیشتر پاسخی به تیم های سرخابی پایتخت نداد.
 
وی افزود: فصل پانزدهم را با تیم محبوبش متفاوت تر از همیشه آغاز کرد و تا حدودی خاطرش را آزردند.
 
هفته 30 رقابت های لیگ برتر فصل چهاردهم برای همیشه در اذهان علاقمندان باقی می‌ماند زیرا تساوی تیم های تراکتور سازی و نفت در تبریز و برد قاطعانه طلایی پوشان در فولاد شهر سبب شد تا سپاهان حسین فرکی شنل قهرمانی بر تن کند و کارناوال شادی به راه بیندازد.

این قهرمانی سبب شد تا کاپیتان نوید کیا به چهار سوی زمین حرکت کند تا مراتب خداحافظی از دنیای توپ گرد را در حضور همشهریانش انجام دهد که در این بین یکی از عوامل اجرایی باشگاه مانع از کار نوید کیا شد.
 
محرم با شرایط خاص و پای مصدوم خود دوست داشت در اوج محبوبیت مستطیل سبز کنار برود اما این اتفاق رخ نداد.
 
بعد از این ماجرا، چهره محبوب و دوست داشتنی زردها تمایل آن خیالی برای ادامه کار در سپاهان نداشت امائویی بعضی‌ها در باشگاه برای پوشاندن ناکامی‌های خود به دنبال کاپبتان رفتند تا او را سیبل نقص‌های خود کنند.

نویدکیا در اردوی پیش از فصل هم در ترکیه با بقیه همبازی‌های خود پا به توپ شد اما کنار گذاشتن محمدعلی احمدی توسط حسین فرکی از جمع طلایی پوشان سبب شد تا محرم نویدکیا به حالت قهر اردوی این تیم را ترک کند.
 
قهر نویدکیا، عدم صدور کارت itc بازیکنان برزیلی، لژیونر شدن حاج صفی و مصدومیت بعضی از بازیکنان سبب شد تا آرامش سکوها بهم بریزد و هواداران یک صدا نام نویدکیا را صدا بزنند همین اتفاقات فشار بی حد و حصری را به حسین فرکی وارد ساخت تا اینکه مربی اخلاق مدار فوتبال ایران عطای کار پرافتخارترین تیم ایران را به لقایش بخشید و رفت.
 
کناره‌گیری حسین فرکی مصادف شد تا محرم نویدکیا به اتفاق محمدعلی احمدی بار شفیق خود به تیم سپاهان ورود کنند.
 
کاپیتان سپاهان تا هفته یازدهم حضور استیماج در سپاهان را تحمل کرد تا زردپوشان اصفهانی به ساحل آرامش برسند.
 
سرمربی کروات سپاهان وقتی با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته به حق هواداران سپاهان را جامه‌عمل بپوشاند با عقیلی دچار اختلاف شد و در طول تمرینات هنگامی که تاکتیک خنده را در دستور کار قرار داد با برخورد شدید نویدکیا مواجه شد و باخت مقابل الاتحاد عربستان در دوحه قطر استعفا داد و با چشمانی اشکبار عازم کرواسی شد.
 
مسئولان باشگاه با کناره‌گیری استیماج، قاسم‌زاعی‌نژاد را به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل انتخاب کردند.
 
پس از پیروزی سپاهان مقابل نفت تهران دوباره نام نویدکیا بر سر زبان‌ها آمد.
 
زاعی‌نژاد خواهان حضور نویدکیا در تمرینات سپاهان شد تا اوضاع قمر در عقرب تیمش را بهبود ببخشد اما محرم به برادرش پیغام داد اکنون که همه کاسه‌کوزه‌ها را بر سرم خراب کردند دیگر به تیم محبوبم سپاهان برنمی گردم تا بیشتر از این پشت پا نخورم.
 
به هر حال باید دید نویدکیا به موقع حاضر می‌شود در تمرینات شرکت کند؟!
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
اگر قرارداد دارد کارگر روزمزد تیم است و باید برای تیم و کارفرمایش کار کند

مالک تیم که نیست ,کارگر است انجا .البته اگر لیاقت کلمه کارگر را داشته باشد و ارزش ان را بداند
آخرین اخبار