عارف : در دور دوم انتخابات نیاز به حماسه جدید داریم

منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: مردم در دور اول انتخابات مجلس دهم نشان دادند كه اهل حماسه، شور و شعور هستند و در دور دوم نیز نیازمند حماسه دیگری هستیم.

عارف : در دور دوم انتخابات نیاز به حماسه جدید داریم
به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان منتخب اول مردم تهران برای مجلس دهم شورای اسلامی روز سه شنبه در همایش اطلاح طلبان در شهرستان داراب استان فارس بیان كرد: مردم ما باید با شور و نشاط و استواری بیشتری در دور دوم انتخابات حاضر شوند.

وی اظهار داشت: همه مردم در این دوره از انتخابات نیز باید پای صندوق های رای حاضر شوند و حتی كسانی كه به دلایل مختلف در گذشته و یا دور اول در انتخابات شركت نكرده اند، برای حضور و دادن رای در این دوره ترغیب كنند.

منتخب مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: رای تك تك شما مردم بازتاب بین المللی دارد به طوری كه حضور مردم در پای صندوق های رای مشروعیت نظام ما را در جهان بالا می برد.

او ادامه داد: حضور استوار مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، فضای فعالیت بیشتر و حل مشكلات كشور را باز می گذارد و معضلات مهم را حل می كند لذا در این دوره نیز به رای تك تك مردم نیاز داریم.

عارف عنوان داشت: در اسفند 94 شاهد تحول دیگری در كشور بودیم كه پیام آن تغییر عملیاتی در مجلس و قوه مقننه بود كه مردم ما گام اول را خوب برداشتند كه در دور دوم نیز باید با تلاش مجدد این حماسه رقم بخورد.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان كشور بیان كرد: مردم در 24 خرداد سال 92 حماسه به یادماندنی خلق كردند كه نتیجه آن دولت تدبیر و امید، لغو تحریم های ظالمانه و پذیرفتن حق ما در فعالیت های هسته ای جهان بود كه با تشكیل مجلس دهم نیز شاهد تحول در كشور خواهیم بود.

عارف گفت: مجلس دهم در راس امور خواهد بود و معیشت مردم اولویت آن و مبارزه با فقر و تبعیض در صدر برنامه های آن است كه تك تك مردم با رای خود شاهد پیشرفت كشور خواهند بود.
او با یادآوری تلاش اصلاح طلبان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای این دوره از انتخابات ائتلاف اصلاح طلبان در كشور تشكیل و آرامش، امید، رونق اقتصادی و تحول در صنعت كشاورزی در كشور ایجاد شد و با توجه به شرایط كشور به ائتلاف جدید نیاز بود كه با اعتدالیون ائتلاف كردیم.

وی اضافه كرد: اتئلاف امید در گام اول موفق شد اكثریت خوبی در مجلس به دست آورد كه مردم ما در جمعه 10 اردیهبشت ماه نیز باید با فرستادن نمایندگان اصلاح طلب به مجلس دهم، این موفقیت را به كمال و پایان برسانند.

عارف ابراز امیدواری كرد كه با پیروزی نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان در انتخابات دور دوم مجلس دهم اولویت فقر زدایی، رفع مشكلات كشاورزی و صنعتی در اولویت برنامه های مجلس آینده قرار گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار