سرمربی تیم ملی تپانجه؛

مسابقات برزیل دومین تجربه جهانی سبقت الهی بود

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: سبقت الهی باتوجه به تجربیاتش عملکرد خوبی در مسابقات برزیل داشت.

سکینه خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم تپانچه در مسابقات کاپ جهانی برزیل تصریح کرد: مسابقات جهانی تیراندازی برزیل به دلیل حضور تمام ورزشکاران المپیکی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تمام کشورهایی که سهمیه المپیک گرفتند از این فرصت برای آمادگی در مسابقات المپیک استفاده کردند.
 
وی ادامه داد: هدف ما از حضور در این رقابت ها آشنایی با سطح تیراندازی رقبایمان بود و کسب مدال در اولویت دوم تیراندازان قرار داشت با این حال عملکردشان راضی کننده بود.
 
خدابنده لو گفت: سبقت الهی که تنها سمهیه تپانچه را کسب کرد تجربه زیادی در مسابقات جهانی نداشت و این رقابت ها دومین حضور بین المللی به طور رسمی بود که با برترین های دنیا به رقابت پرداخت هر چند موفق به کسب مدال نشد اما در هر مسابقه ای که شرکت می کند پیشرفت زیادی دارد.
 
سرمربی تیم ملی افزود: تیراندازانی در مسابقات برزیل شرکت کردند که تجربه چندین دوره حضور در المپیک را دارند بسیار امیدوارم که اگر تمرینات بیشتر ی داشته باشیم وبرنامه هایی که تدارک دیدیم عملی شود سبقت الهی بتواند در فینال المپیک قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: اردو تیم ملی از شنبه آغاز می شود ومسابقه مونیخ راهم در پیش دارم علاوه براین برنامه های متعددی برای آمادگی المپیکی ها در نظر گرفته شد که امیدوارم با بهبود شرایط مالی فدراسیون زمینه حضور در مسابقات برون مرزی فراهم شود.
 
خدابنده لو در پایان گفت: برگزاری اردوهای تدارکاتی برای تیم ملی ضروری است چون کسب تجربه جهانی ورقابت با تیراندازان قدرتمند نقش زیادی در موفقیت ورزشکاران خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار