چینی: منصوریان راه رسیدن نفت به سهمیه آسیا را هموار می کند

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: منصوریان با برتری نفت مقابل پرسپولیس به جای این که استقلال را در مسیر قهرمانی قرار دهد، راه تیم خود در رسیدن به آسیا را هموار می کند.

چینی: منصوریان راه رسیدن نفت به سهمیه آسیا را هموار می کندعلی چینی در گفت و گو خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره دیدار نفت تهران با پرسپولیس اظهار کرد: هدف ما از این بازی به دست آوردن پیروزی و نزدیک شدن به کسب سهمیه آسیا است. برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار می گیریم و با تمام وجود می جنگیم.
 
وی درباره این که تا چه اندازه برای برد تیم خود مقابل پرسپولیس شانس قائل است، بیان کرد: فردی درباره نتیجه بازی فوتبال صحبت می کند که شناختی از این رشته نداشته باشد. فوتبال رشته ای پر از هیجان و اتفاقات جالب است که در هر ثانیه آن امکان هر اتفاقی وجود دارد. نفت مقابل پرسپولیس برای برد بازی می کند و من تنها درباره انگیزه بازیکنانم برای برتری مقابل قهرمان لیگ صحبت می کنم.
 
مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره اظهارات علی رضا منصوریان مبنی بر این که ((نفت با شکست پرسپولیس، راه قهرمانی استقلال را هموار می کند)) اظهار کرد: این موضوع شیطنت رسانه ای است. علی منصوریان به عنوان سرمربی نفت، هیچ وقت به فکر هموار کردن راه قهرمانی سایر تیم ها نیست. هر چند اعضای کادر فنی نفت سابقه سال ها بازی در استقلال را دارند اما در بازی با پرسپولیس فقط برای موفقیت و سربلندی تیم خود تمرکز می کنند.
 
چینی درباره اعتراض برخی از اعضای باشگاه پرسپولیس به کمک نقدی سازمان لیگ برای برگزاری اردوی پیش بازی نفتی ها، بیان کرد: این موضوع مدیریتی است و من چندان نمی توانم درباره کمک سازمان لیگ برای تشکیل اردوی نفت صحبت کنم. اما یقین داشته باشید قصد سازمان لیگ از این اقدام سنگ اندازی در راه قهرمانی پرسپولیس نیست. شنیده ام که مسئولان سازمان لیگ قبل از بازی ما با سپاهان نیز قصد کمک نقدی به باشگاه نفت برای برگزاری اردو را داشته اند.
 
وی افزود: به هر حال باید قبول کرد قرعه کشی سازمان لیگ ایجاب کرده که نفت در هفته 28 به مصاف پرسپولیس برود. همان گونه که صبا با هدایت علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس در هفته آخر لیگ باید با استقلال بازی کند. ما با غیرت و جوانمردی مقابل شاگردان برانکو قرار می گیریم و امیدوارم نتیجه نهایی این دیدار حساس به سود نفت باشد.
 
مریی تیم فوتبال نفت تهران در پایان خاطر نشان کرد: شکست مقابل سپاهان مانعی برای نفت در راه کسب سهمیه آسیا بود. علی رغم ایجاد چهار موقعیت مسلم گلزنی، آن دیدار روز خوب تیم ما نبود و در نهایت با گل دقیقه 90 حریف نتیجه را به سپاهان واگذار کردیم. با این حال در سه بازی پایانی فصل از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف نهایی خود دست نمی کشیم.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار