تبریز؛

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشکده طراحی اسلامی و مجمع مهندسان جوان آذربایجانشرقی

تفاهم نامه همکاری دو جانبه دانشکده طراحی اسلامی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و مجمع مهندسان جوان استان آذربایجانشرقی به امضاء رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در این مراسم که با حضور دکتر «مرتضی پورمحمدی» رئیس دانشکده طراحی اسلامی و «سید جلال میرمحمدی» رئیس مجمع مهندسان جوان استان آذربایجانشرقی برگزار شد طرفین بر استفاده از توانمندی علمی ، پژوهشی متقابل و بهره مندی از ظرفیت همدیگر بعنوان مشارکت یک مجموعه آموزشی و دانشگاهی با یک سازمان غیر انتفاعی مردم نهاد تاکید کردند.

مرتضی پورمحمدی برگزاری سمینارها و کارگاه های تخصصی در زمینه طراحی صنعتی ، توسعه پایدار ، فناوری و سایر موضوعات مرتبط در حوزه فعالیت علمی دو مجموعه ، برگزاری نمایشگاه های تخصصی ، جلسات نقد و سفرهای مطالعاتی را از جمله موارد امضای این تفاهم نامه برشمرد.

رئیس دانشکده طراحی اسلامی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود  این دو مجموعه خاطر نشان کرد: اجرای پروژه های پژوهشی ، طرح های مطالعاتی ، مستند نگاری و همکاری در زمینه انتشار کتاب و نشریات از دیگر موارد این تفاهم نامه می باشد.

رئیس مجمع مهندسان جوان آذربایجانشرقی نیز با اعلام رغبت این نهاد به ارتباطات علمی ، پژوهشی با رشته طراحی صنعتی از تشکیل کمیته هماهنگی و راهبردی توسط کارشناسان و نمایندگان دو طرف به منظور اجرای تفاهم نامه خبر داد.

سید جلال میرمحمدی مدت این تفاهم نامه را یکسال عنوان کرد که با تمایل طرفین قابل تمدید می باشد.

در پایان طرفین موافقت خود را با شروع پروژه اجرایی با محوریت مطالعات پیرامون اصلاح الگوی مصرف آب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی  به عنوان اولین قدم امضای تفاهم نامه اعلام نمودند . 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.