گیلان؛

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای شرکت در کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای در راستای برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان از آحاد مردم برای شرکت در این کنگره دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ این شورا از اقشار مختلف مردم دعوت کرد در این کنگره ملی با  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه گیلانیان غیور و همیشه حاضر در صحنه های انقلاب اسلامی، به تاسی از آموزه های اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی قیام کردند، گفت: این مردم غیور توانستند با رشادت ها و دلاوری های خود در مقابل رژیم بعث عراق صفحات درخشانی را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری افزود: برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان و حضور شخصیت ها و چهره های معنوی و ملی فرصت گرانقدری است تا با تمرکز و دقت در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس، نقش انکار نشدنی شهدا و ایثارگران گیلانی در خلق حماسه های بی نظیر آن واکاوی شود.
وی خاطرنشان کرد: بی شک مجاهدت های فرزندان دیار میرزاکوچک در عملیات های مختلف در قالب لشگر قدس گیلان و حمایت همه جانبه مردم گیلان با اعزام کاروان های هزار کامیونی هدایا به مناطق عملیاتی و استمرار پشتیبانی از رزمندگان اسلام هرگز از یادها و خاطره ها نخواهد رفت.


انتهای پیام/ع
برچسب ها: گیلان ، کنگره ، 8000شهید ، مردم ، دعوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.