اصفهان؛

مشارکت شهروندان اصفهانی در نشاط بیشتر نصف‌جهان

شهروندان باید وظیفه خود برای پویایی و ایجاد نشاط در فضای شهری را به جا آورند و با مشارکت خود شهر اصفهان را دوباره زنده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان کارگردان فیلم قصه‌های مجید گفت: تجلیل از هنرمندان اصفهان در هفته نکوداشت اصفهان اقدام شایسته‌ای است و چنانچه همه مسئولان به این امر توجه داشته باشند می‌توان شاهد شکوفایی دوباره و بیش از پیش هنرمندان در اصفهان بود.

کیومرث پوراحمد گفت:امروزه چالش‌ها و روزمرگی‌های زندگی تفریح و شادمانی را از مردم به ویژه شهروندان کلانشهرها گرفته است از این رو باید شهرداری اصفهان برنامه‌هایی را اجرایی کند که فراگیری بیشتری را داشته باشد.

کارگردان قصه‌های مجید افزود: همه مردم باید وظیفه خود برای پویایی و ایجاد نشاط در فضای شهری را به جا آورند و با مشارکت خود شهر اصفهان را دوباره زنده کنند.

کیومرث پوراحمد متولد ۱۳۲۸ در نجف‌آباد اصفهان است، او یکی از مطرح‌ترین کارگردانان سینمای ایران پس از انقلاب به حساب می‌آید و فیلم‌های خواهران غریب، اتوبوس شب و شب یلدا از معروفترین آثار سینمایی پوراحمد است که با ساخت سریال قصه‌های مجید در اوایل دهه هفتاد به شهرت رسید.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.