اصفهان؛

انتقاد شهردار کاشان از وتو شدن تصمیمات شورا توسط برخی مقامات غیرمسوول شهر

شهردار کاشان از وتو شدن تصمیمات شورای اسلامی شهر توسط برخی مقامات غیرمسوول انتقادکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید محمد ناظم رضوی، در نشست شورای اسلامی شهر با معاونان اداری مالی، طرح و برنامه و مدیران درآمد و برنامه و بودجه شهرداری کاشان گفت: شهرسازی به معنی ساختن شهری با معیارهای مطلوب برای مردم است که نیازمند شفاف‌سازی و دقت و مراقبت بیشتر مسوولان در حوزه‌های مالی و املاک شهرداری است.

وی،با تاکید بر سهیم‌دانستن آیندگان در توسعه شهر تصریح کرد:اندیشیدن تدابیر لازم برای تامین منابع پایدار در شهرداری ضروری است.

به‌گفته‌وی، شأن سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری نیز در تأمین هزینه‌های این سازمان‌ها خودکفایی و کمک به شهرداری است.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کاشان نیز در ادامه این نشست با ابراز رضایت از نحوه کارکرد معاونت مالی اداری شهرداری و با بیان اینکه دیکته نانوشته به طور قطع و یقین بدون غلط خواهد بود افزود: در بین مدیران شاغل در شهرداری اف راد تحصیل‌کرده، باتجربه و با دانشی هستند که می‌توان از این سرمایه ها به نحو مطلوبی استفاده کرد.

علی رسول زاده، افزود: نظر شورا در مباحث نظارتی و حقوقی صرفه‌جویی در منابع و امکانات شهرداری است تا در بحث درآمدها و هزینهها آنچه که مطلوب شهروندان است رقم بخورد. مهندس حاجی قدیری، دیگر عضو شورا نیز با انتقاد از به درازاکشیدن اتمام پروژهای عمرانی مختلف در سطح شهر گفت: عمر برخی پروژهای نیمه تمام به چندین سال می رسد و برخی دیگر نیز به حال خود رها شده اند که لازم است با اولویت بندی این طرح ها به اتمام و بعد از اینکه شهروندان طعم شیرین آنها را چشیدند سپس پروژه های جدید آغاز شوند.

شایان ذکر است:نشست شورای اسلامی شهر با معاونان اداری مالی، طرح و برنامه و مدیران درآمد و برنامه و بودجه شهرداری کاشان با ارائه گزارش و توضیحات تعدادی از این مدیران و معاونان، ط رح مباحث تدوین سند چشم انداز شهری کاشان و بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در مورد مسائل مختلف حوزه عمران و شهری از جمله دقت و حساسیت در حوزه مسائل مالی شهرداری، مسئله ترافیک، کاستن از تراکم فروشی، لزوم نگاه ویژه به اهمیت بافت ارزشمند تاریخی و همچنین توجه به تکریم ارباب رجوع و سنجش افکار عمومی و افزایش رضایت مردم در مراجعه به شهرداری و سازمان های زیرمجموعه آن برگزارشد.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار