رضایی: ورزشگاه تختی به سایپا تحمیل شد

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تیم ما از بین 2 ورزشگاه تحمیلی، برای دیدار با استقلال مجبور به میزبانی در ورزشگاه تختی شد.

رضایی : ورزشگاه تختی به سایپا تحمیل شدبیت الله رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزبانی سایپا از استقلال تهران در ورزشگاه تختی بیان کرد : با وجود حق میزبانی سایپا در دیدار مقابل استقلال با حکم شورای تامین استان تهران مجبورشدیم از حریف خود در ورزشگاه تختی میزبانی کنیم .
 
وی افزود: در ابتدای فصل با پرداخت کامل اجاره ورزشگاه دستگردی ، این ورزشگاه را به عنوان میزبان بازی های خانگی خود انتخاب کردیم اما درحال حاضر شورای تامین استان تهران بدون اینکه هیچ توجهی به حق میزبانی ما ودرخواست برگزاری این دیداردر ورزشگاه خانگی سایپاداشته باشد، با اعمال نفوذ طرف مقابل حکم به برگزاری دیدار استقلال وسایپادر ورزشگاه تختی صادر می کند.
 
وی ادامه داد: حق مسلم سایپا در میزبانی از استقلال نادیده گرفته شد ، وحال با حکم شورای تامین استان تهران از خانه خود بیرون رفته و باید جایی دیگر را اجاره کنیم . نمی دانم زمانی که سایپا به راحتی می تواند در ورزشگاه دستگردی میزبانی کند، چه عواملی سبب می شود ازحق خود محروم شویم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به این که شورای تامین استان تهران از ابتدای هفته روی برگزاری این دیدار در ورزشگاه تختی یا شهدای شهر قدس تاکید داشت، گفت: شورای تامین اعلام کرد که از بین ورشگاه شهدای شهر قدس و تختی یکی ورزشگاه را رای میزبانی از استقلال، انتخاب کنید که در نهایت از بین 2 گزینه تحمیلی مجبور به برگزاری بازی در ورزشگاه تختی شدیم. نمی دانم ورزشگاه شهر قدس چه تفاوتی با دستگردی دارد که به راحتی می تواند از سرخابی ها میزبانی کند اما ورزشگاه دستگردی از میزبانی این 2 تیم محروم می شود.
 
رضایی ادامه داد: با وضعیت موجود اگر من سال های آینده در  مدیریت باشگاه سایپا به فعالیت ادامه دهم به گونه دیگری با ورزشگاه دیدارهای خانگی این تیم قرارداد می بندم چرا که آقایان قرارداد باشگاه را با ورزشگاه اختصاصی در نظر نمی گیرند. بر همین اساس قبل از هر بازی، ورزشگاهی که خالی مانده را به عنوان میزبان دیدار خانگی خود انتخاب می کنیم.
 
وی با اشاره به تمرین استقلال در ورزشگاه تختی، اظهار داشت: نکته جالب اینجاست در حالی که سایپا به عنوان میزبان بازی تاکنون در ورزشگاه تختی تمرین نکرده است، حریف ما به راحتی دراین ورزشگاه تمرین می کند.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال با وجود تمام این شرایط در بازی فردا قدرتمندانه مقابل استقلال قرار می گیریم و امیدوارم هواداران از 2 تیم فوتبال زیبایی را شاهد باشند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار